Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شرایطی برای حضورم در جام جهانی فراهم شده است، می‌خواهم این امتیاز به بهترین بازیکن لیگ و یا یک مربی خوب تعلق بگیرد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر یوسف‌نژاد درباره حضور ایران در جام جهانی  2018 روسیه و اینکه چقدر به عملکرد تیم ملی در این مسابقات امیدواری وجود دارد، گفت: در فراکسیون ورزش چندین جلسه با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال داشته‌ایم و نسبت به برنامه‌های تیم ملی به شناخت عمومی رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسات مختلف در حوزه‌هایی که تیم ملی با آنها دخیل بوده مانند حوزه خارجی اقداماتی انجام شد تا این موقعیت برای سفیران فرهنگی و ورزشی ایران به وجود آید. ما هم نسبت به موفقیت این تیم در جام جهانی ناامید نیستیم. در جام جهانی هر تیمی می‌تواند پدیده باشد، همان‌طور که تلاش ما و مردم هم این بوده است که به تیم انرژی مثبت داده شود.

وی درباره سفر برخی از نمایندگان مجلس به روسیه به بهانه نظارت بر کار تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: طبیعت قضیه این است که هر مسئولی که به خارج از کشور می‌رود کمیسیون‌های مربوط به آن حوزه افرادی را به همراه او می‌فرستند. به طور مثال زمانی که وزیر امور خارجه یک سفر خارج از کشور دارد، یکی دو نفر از کمیسیون امنیت او را همراهی می‌کنند. بر اساس روال خاصی که وجود دارد در سفرهای خارجی و حتی داخلی برخی از همکاران در فراکسیون‌های مربوطه آن مسئول را همراهی می‌کنند. موضوع در روسیه هم همین‌طور بود. کمیسیون‌های فرهنگی و ورزش براساس روال قبلی و سابقه‌ای که وجود داشته است برخی از افراد را پیشنهاد دادند تا همراه تیم ملی باشند. البته حالا گفته می‌شود که حضور برخی افراد در روسیه ضرورتی ندارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا برای انتخاب نمایندگان جهت سفر به روسیه قرعه‌کشی انجام شده است یا خیر، اشاره کرد: در جریان این موضوعات نیستم و کسی چیزی به من نگفته است. احتمالاً این کار کمیسیون فرهنگی بوده که قرعه‌کشی انجام داده است. من 10 روز است که شهرستان هستم و کسی با من تماس نگرفته است. این موضوع را تکذیب می‌کنم و در این رابطه هیچ‌کسی با من صحبت نکرده است. حتی من در کانال خودم هم نوشتم که اگر این شرایط برای من فراهم شده باشد این امتیاز را به بهترین بازیکن لیگ برتر یا لیگ یک و یا یک مربی که بازیکنان خوبی را شناسایی کرده است می‌دهم تا او به روسیه برود.

یوسف‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا هیچ نماینده‌ای به روسیه سفر نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: این را نمی‌دانم من هم شنیده‌ام که عده‌ای را می‌خواهند به روسیه اعزام کنند که برخی از اسم‌ها هم فقط در رسانه‌ها شنیده‌ام، اما به نظرم اگر افرادی اسم‌شان در لیست اعزام وجود دارد این امتیاز را به گروه دیگری بدهند که شاید حضورشان در جام جهانی بیشتر لازم باشد.

وی درباره اعزام بسیاری از مدیران وزارت ورزش به روسیه یادآور شد: فردا مجلس بعد از 10 روز دوباره شروع به کار می‌کند و مطمئناً این مسائل را در فراکسیون بررسی می‌کنیم. در این 10 روز خیلی حرف‌ها زده شده که البته شاید بسیاری از آنها صحت نداشته باشد. مطمئناً به جز مواردی که حضورشان در روسیه ضروری و مورد نیاز است، اگر اعزام افرادی با عنوان همراه کمتر باشد یا اصلاً نباشد بهتر است و به تیم آرامش بیشتری می‌دهد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره اینکه با وجود شرایط اقتصادی کنونی آیا اعزام برخی افراد به روسیه کار درستی است یا خیر، تصریح کرد: من هم تأیید می‌کنم که این کار خوبی نیست و این موضع‌گیری‌های اخیر صداوسیما و رسانه‌ها که شفاف‌سازی را رعایت کردند کار خوبی بوده است، اما با من که به‌عنوان نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس هستم کسی صحبتی نکرده است و به نظرم شاید در این باره بزرگ‌نمایی شده باشد.

وی در واکنش به این پرسش که «اگر در اعزام مدیران به روسیه افرادی حضور داشته باشند که سفرشان به جام جهانی بی‌دلیل باشد آیا شما قول می‌دهید که این موضوع را در مجلس پیگیری کنید؟»، خاطر نشان کرد: صددرصد همین‌طور است. در فراکسیون این مسئله را تعقیب خواهیم کرد و به جز افرادی که مؤثر و تأثیرگذار باشند اعتقادمان این است که حضور دیگر افراد لزومی نخواهد داشت. هر چند در بین نمایندگان هم افراد معقولی هستند، اما من خودم اعلام کردم به دلیل اینکه ضرورتی به حضور ما نیست این سهمیه به یک بازیکن یا مربی خوب فصل پیش تعلق بگیرد.

انتهای پیام/

R7878/P1015145/S3/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال