Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@17:33:21 GMT

گروه مرگ برای هم گروهی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۳۲۷۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ هم گروه شدن با تیم قهرمان جام جهانی برای هیچ یک از تیم‌ها خوشایند نیست و همه تیم‌ها آرزو می‌کنند تا حداقل از رویارویی با قدرت اول فوتبال دنیا در مرحله گروهی جام جهانی روبرو نشوند، اما قرعه به نام تیم‌های مکزیک، سوئد و کره جنوبی در گروه ششم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خورده است و آن‌ها با "عقاب ها" قهرمان دوره قبل جام جهانی (۲۰۱۴ برزیل) در مرحله مقدماتی هم گروه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"یازده ملی پوش"

آلمان پس از برزیل دومین تیم ملی موفق فوتبال در دنیا است. آن‌ها چهار بار قهرمان جام جهانی فوتبال (۱۹۵۴، ۱۹۷۴، ۱۹۹۰ و ۲۰۱۴) و سه بار قهرمان جام ملت‌های اروپا (۱۹۷۲، ۱۹۸۰ و ۱۹۹۶) شده‌اند. سیاه و سفید‌ها همراه با برزیل در همه ادوار جام جهانی از ۱۹۳۰ تاکنون حاضر بوده اند. کمتر کسی که باخت هفت بر یک برزیل مقابل آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ را به خاطر نیاورد، اما خیلی‌ها می‌گویند تیم تحت رهبری "یوآخیم لوو" در این جام بهتر از دوره قبلی است. آن‌ها همچنین "مانوئل نویر" کاپیتان خود را با وجود مدتی مصدومیت و دوری از میدان دوباره درون دروازه می‌بینند. یازده ملی پوش لقب تیم ملی آلمان است که هم اکنون رتبه نخست رده بندی فیفا را در اختیار دارد.    

"آزتک ها" در سرزمین یخ

تیم ملی فوتبال مکزیک تاکنون در ۱۳ دوره جام جهانی حضور داشته و بهترین نتیجه آن صعود به مرحله یک چهارم نهایی در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۶ است که در هر دو دوره میزبان آن مسابقات بود. مکزیک در منطقهٔ کونکاکاف مسابقه می‌دهد، اما از سال ۱۹۹۱ همواره برای مسابقات کوپا آمریکا دعوت شده و ۲ بار هم به نایب قهرمانی و سه بار به مقام سومی دست یافته است. آزتک‌ها همیشه تیم قدرتمندی را راهی مسابقات می‌کنند و بازیکنان بزرگی هم در سطح اول فوتبال دنیا داشته اند. "خوآن کارلوس اوزوریو" سرمربی مکزیکی‌ها به جز "خاویر هرناندز" مهاجم مطرح این تیم، "رافائل مارکز" کاپیتان کهنه کار مکزیک را هم به روسیه می‌برد. این تیم در آخرین رده بندی فیفا در رده پانزدم ایستاده است.  
تراژدی "زردها"

بازیکنان تیم ملی سوئد در میان بهت و اندوه ایتالیایی‌ها به شکل عجیبی جشن صعود خود را در "سن سیرو" برپا کردند تا سوئد بدون "زلاتان ابراهیموویچ" به روسیه ۲۰۱۸ برسد و ایتالیا با "جیان لوئیجی بوفون" از جام بیست و یکم جا بماند. اگر چه حذف ایتالیا از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای طرفدارانش خوشایند نیست، اما سوئد می‌تواند یکی از شگفتی سازان جام با سرمربیگری "یان اندرسون" باشد، سرمربی که پس از اعلام آمادگی این ستاره تصمیمش را برای دعوت مجدد از او برای تیم ملی تغییر نداد. زرد‌های شمال اروپا هم اکنون در رتبه ۲۴ فیفا قرار دارند.  
رکورد "ببر‌های آسیا"

چشم بادامی‌ها یازدهمین حضورشان در جام جهانی را تجربه می‌کنند و از این نظر رکورددار قاره آسیا هستند. کره جنوبی با سرمربیگری "شین تائه یونگ" به عنوان تیم دوم گروهی که ایران در آن عنوان نخست را بدست آورد، به روسیه ۲۰۱۸ رسید. آن‌ها تنها تیم قاره هستند که نیمه نهایی جام جهانی را دیده اند و در جام جهانی ۲۰۰۲ که به همراه ژاپن میزبان مسابقات بودند، عنوان چهارم جام را از آن خود کردند. "سونگ هئونگ مین" هافبک تاتنهام انگلیس و "کی سونگ یئونگ" هافبک سوانسی انگلیس ستاره‌های کره جنوبی در جام جهانی خواهند بود. ببر‌های آسیا در آخرین رنکینگ فیفا در رده ۵۷ ایستاده اند.   برنامه مسابقات گروه F در مرحله گروهی:
۲۷ خرداد:
آلمان – مکزک ساعت ۱۹:۳۰

۲۸ خرداد:
سوئد – کره جنوبی ساعت: ۱۶:۳۰

۲ تیر:
کره جنوبی – مکزیک ساعت ۱۹:۳۰
آلمان – سوئد ساعت ۲۲:۳۰

۶ تیر:
کره جنوبی – آلمان ساعت ۱۸:۳۰
مکزیک – سوئد ساعت ۱۸:۳۰

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فوتبال جام جهانی فوتبال تیم ملی آلمان جام جهانی 2018 قهرمان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • ببینید | تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان
  • تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها