Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق دوخایی پیش از ظهر شنبه در نشست کمیته ایثارگران کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: «اجلاس ایثارگران» یکی از بخش های کنگره ملی «نقش امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی» بوده و این کنگره مقرر است طی سال جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: برمبنای برنامه ریزی کمیته ایثارگران این کنگره، قرار است طی برگزاری این رویداد بزرگ از خانواده های معظم شهدای استان مرکزی تجلیل و قدردانی به عمل آید.

دوخایی بیان کرد: در مجموع حدود ۳۰ برنامه مختلف از سوی کمیته ایثارگران این کنگره طرح ریزی شده که این برنامه ها ویژه موضوعات مرتبط با این کمیته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خاطرنشان ساخت: محوریت برنامه های کمیته ایثارگران کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، بر ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت استوار است.

وی تصریح کرد: ازجمله برنامه های تدارک دیده شده توسط این کمیته می توان به برپایی نمایشگاه عکس و وصیت نامه شهدا، تقدیر از خانواده شهدا و اهدای تابلو فرش تمثال شهدای استان به خانواده های آنها، فرستادن خانواده های شهدا به قم برای دیدار با مراجع و همچنین اعزام این خانواده ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: همچنین پیگیری لازم در دستور کار است تا مسئولان کنگره مذکور دیداری با رهبر معظم انقلاب برای ارائه گزارش کار خود داشته باشند و رایزنی و دیدار با برخی مسئولان ملی برای تامین اعتبار برگزاری این کنگره نیز مدنظر قرار دارد.

کد خبر 4316358

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهید یادواره شهدا راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب