Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:29:53 GMT

ضریب اشغال هتل‌های آذربایجان شرقی به ۸۵ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۰۸۲۷

ضریب اشغال هتل‌های آذربایجان شرقی به ۸۵ درصد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش ظهر امروز یک شنبه در جلسه ستاد سیاست ‌گذاری و برنامه‌ ریزی تبریز ۲۰۱۸ با بیان اینکه فصل تابستان در پیش است و شاهد حضور پرتعداد گردشگران داخلی و خارجی در تبریز و استان خواهیم بود، ادامه داد: باید تمام نهادها و مجموعه های مرتبط پای کار باشند.

وی بر ضرورت تکمیل زیرساخت های گردشگری در تبریز به مناسبت رویداد تبریز۲۰۱۸ تاکید کرد و ادامه داد: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام فرصتی تاریخی برای آذربایجان است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدابخش با اشاره به اینکه ضریب اشغال هتل‌های استان در نوروز سال ۹۶ حدود ۵۵ درصد بود، ادامه داد: این امار طی نوروز امسال به ۸۵ درصد رسید و رشد قابل توجهی داشت.

وی سپس ابراز داشت: در فصل تابستان پیش رو بدون شک شاهد حضور خیل عظیمی از گردشگران خواهیم  بود و باید از هم اکنون مقدمات میزبانی از گردشگران را فراهم کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نباید مغازه ها و فروشگاه های شهر در تابستان بسته باشند، افزود: متاسفانه در نوروز شاهد تعطیلی برخی از مغازه ها بودیم که درست نیست. در مورد پخش موسیقی زنده در هتل ها نیز باید طبق قانون عمل شود.

خدابخش با اشاره به پتانسیل های گردشگری تبریز گفت: هم کلانشهر تبریز و هم استان آذربایجان شرقی ظرفیت های بالایی دارند که باید از آنها در جهت توسعه و درآمدزایی استفاده کرد.

وی بر ضرورت تبلیغ رویداد تبریز۲۰۱۸ در شهرهایی همچون اصفهان و شیراز نیز تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌های تبلیغ و اطلاع‌رسانی برای انعکاس رویداد تبریز ۲۰۱۸ در شهرها و کشورهای دیگر استفاده کرد.

خدابخش گفت: رویدادهای بین ‌المللی که در تبریز برگزار می ‌شود بهترین ابزار تبلیغ هستند که این تلاش‌ها باید ادامه یابد.

کد خبر 4317390

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی تبریز ۲۰۱۸ ساخت هتل مجید خدابخش راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان شیراز یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در این نشست که به منظور بررسی آخرین وضعیت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا برگزار شد گفت: بیش از ۲۳ هزار پروانه کسب کاغذی در آذربجان شرقی الکترونیکی شده که رتبه دهم را بین استان‌های کشور دارد.

بهروزی افزود: بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های کاغذی باید تا ۲۵ اردیبهشت به شناسه الکترونیکی یکتا تبدیل شوند.

وی ادامه داد: کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند بعد از تاریخ یادشده به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند و از خدمات دولتی محروم خواهند شد.

 وی یادآور شد: فرایند تبدیل مجوز‌های کاغذی و قدیمی به شناسه یکتا از طریق مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس mojavez.ir به راحتی برای صاحبان کسب و کار امکان پذیر است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی همچنین تعداد درخواست‌های صدور مجوز کسب و کار از دستگاه‌های اجرایی استان در درگاه ملی مجوز‌ها را بیش از ۱۳۸ هزار مورد اعلام کرد که از این تعداد بیش از ۸۴ هزار مجوز برای متقاضیان صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید