Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر فرودگاه همدان عنوان کرد: در حال حاضر فقط از 17 درصداز ظرفیت پرواز تهران-همدان-تهران استفاده می‌شود.

سهراب گلوندی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با بیان اینکه پرواز همدان-تهران با عدم استقبال مسافران همراه است، عنوان کرد: پرواز تهران-همدان از هجدهم فرودین ماه سال جاری توسط  «هما» با هواپیماهای ATR برقرار شد که از همان ابتدا با استقبال خوبی مواجه نبود و در ماه رمضان نیز به‌طورکلی پروازها با کمترین مسافر ممکن پرواز ‌می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه لغو پروازهای تهران –همدان توسط ایران‌ایر را تکذیب کرد و افزود: ایران ایر هنوز این موضوع را به ما اعلام نکرده است این در حالی است که مقرر بود به صورت آزمایشی دو ماه این پروازها برقرار شوند و صورت استقبال ادامه یابند.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه به‌صورت هفتگی پنج پرواز از تهران به همدان توسط ایران‌ایر برقرار است، خاطرنشان کرد: یکی از عمده دلایل عدم استقبال مسافران نزدیکی همدان به تهران است و مسافران ترجیح می‌دهند  از طریق آزادراه به تهران سفر کنند و از طرف دیگر، استفاده مردم از حمل‌ونقل جاده‌ای به‌مراتب هزینه کمتری را در پی خواهد داشت.

گلوندی با بیان اینکه در ماه رمضان برخی از پروازهای تهران-همدان-تهران کمتر از   10 مسافر  انجام می‌شود، گفت: از هجدهم فروردین‌ماه که این پرواز برقرار شد 68 پرواز انجام گرفت که چیزی حدود هزار 400 نفر مسافر جابه‌جا شدند که این نشان از آن دارد که 21 درصد ظرفیت استفاده شده است که این میزان در ماه رمضان به زیر 17 درصد رسیده است.

او گفت: ادامه این پروازها با توجه به هزینه سوخت، کرو پروازی، عوارض و... برای ایران‌ایر ضرر مالی خواهد داشت.

اکرم فیض آبادی

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه همدان پرواز همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه