Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسین صبوری،مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گزارشی از وضعیت توزیع و مصرف برق با فرارسیدن فصل گرما و استفاده از وسایل سرمایشی ارائه داد گفت: ٤.٥ میلیون مشترک برق در تهران است و  ١٠ درصد برق کشور  در تهران مصرف می شود.

وی با اشاره به پیک مصرف برق در تهران در سال گذشته گفت: در فصل تابستان پیک مصرف ٤٧٠٠ مگاوات بود که نسبت به سال ٩٥، ٥ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با بیان اینکه پیک بار مصرف برق طبق هدفگذاری ها نباید از٤٥٠٠ مگاوات بیشتر شود تصریح کرد: در صورت افزایش مصرف برق بیش از میزان پیش بینی شده در بخش تأمین ظرفیت انتقال در شبکه با مشکل مواجه می شویم و امکان عبور بار بیشتر از تأسیسات فراهم نیست.

به گفته صبوری؛٢٥ درصد از میزان مصرف برق در زمان پیک مصرف تهران متعلق به مشترکان دولتی است که ٦٥ درصد مصرف برق دستگاه ها در بخش سیستم های سرمایشی است.

وی ،زمان پیک مصرف روزانه را از ساعت ١٢ الی ١٦ اعلام کرد و گفت: ٥٠ اکیپ برای نظارت بر مصرف برق ادارات و دستگاه ها از ابتدای تیرماه اعزام می شوند.

در ادامه جلسه، پرورش، مدیر عامل شرکت آبفای استان تهران با بیان اینکه ٧٠ درصد آب توزیعی از سدها و ٣٠ درصد از چاه ها تأمین می شود،پیشنهاد داد: مشترکان پرمصرف تهران از وسایل کاهنده مصرف استفاده کنند .

وی در ادامه از تعبیه وسایل کاهنده مصرف آب در شیرآلات همه مدارس و مساجد استان خبر داد.

مدیرعامل آبفای استان، میزان مصرف آب در استان تهران را ٣٦.٥ مترمکعب در ثانیه اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران اقتصاد مقاومتی برق دستگاه های دولتی رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: در حدود ۴۰۰ کلاس درس در جزیره کیش دایر است.

وی افزود: نزدیک به ۵۵۰ در مدارس دولتی و در حدود ۳۰۰ نفر از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ