Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:19:00 GMT

45 موسسه خیریه در اردبیل فعال است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۶۱۵۶

45 موسسه خیریه در اردبیل فعال است

به گزارش ایرنا، حسین دشتی روز یکشنبه افزود: امسال تاکنون با همکاری و هم افزایی یکی از موسسات خیریه استان یک هزار سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون پنج موسسه خیریه با کمیته امداد استان تفاهمنامه همکاری منعقد کرده است، بیان کرد: این نهاد برای یاری‌رسانی هرچه بیشتر به خانوارهای نیازمند و مستمند همکار و همیار موسسات خیریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دشتی گفت: ارائه کمک هایی مانند تامین هزینه‌های زندگی، تأمین لوازم ضروری منزل، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، تامین هزینه‌های درمانی و دارویی بیماران، تهیه و توزیع سبدغذایی و ساخت مسکن مددجویی از جمله همکاری‌های کمیته امداد با موسسات خیریه است.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: همچنین 38 مرکز نیکوکاری در استان با محوریت مساجد فعال است تا پل ارتباطی بین اغنیا و فقرا در محله‌ها باشند.
وی اظهار کرد: برخی از مراکز نیکوکاری در محله‌های برخوردار استان ایجاد شده‌اند تا بر اساس نیت خیر نیکوکاران و با نظر هیات عامل این مراکز کمک‌های مردمی در بین خانوار نیازمند ساکن در حاشیه شهر و مناطق محروم توزیع گردد.
وی هدف از خدمت‌رسانی به فقرا و نیازمندان را حفظ عزت و کرامت انسانی آنها بیان کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا خانوار بی‌بضاعت و افراد نیازمند با تکیه بر توانایی‌های خود به خودکفایی برسند.
26 هزار و 238 خانوار در استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
6130/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل خدمت رسانی کمک های مردمی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم