Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@22:35:31 GMT

جامعه امروز ما انقلابی تر از گذشته است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۶۵۳۰

جامعه امروز ما انقلابی تر از گذشته است


یک کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه مقاومت مردم یمن در برابر متجاوزین تحسین برانگیز است، گفت: جامعه امروز ما انقلابی تر از گذشته است.

به گزارش امتداد، حجت الاسلام علیرضا پناهیان بعداز ظهر امروز در مراسم یاد بود چهلمین روز شهادت صالح علی الصماد رئیس شواری عالی سیاسی یمن که در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: در روایات داریم که مومن از کوه هم بلند تر است و نمی توان آن را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بخشی از امت اسلام امروز تجلی این صلابت و شجاعت هستند و آن یمنی ها هستند که ما به آنها افتخار می کنیم، در روایاتی از آینده درخشان اهل یمن گفته شده به خصوص در آخر الزمان.

پناهیان افزود: از نظر تاریخی گویا امت اسلامی منتظر این چنین حرکتی بود که جان دوباره ای بگیرد؛ این جنبش آنها موجب تحرکات بهتر و بیشتری در امت اسلامی شد.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: باید فرهنگ مقاومت اسلامی را ادامه داد و نسبت به آن کار بیشتری انجام داد. دشمنان ما ضعیف هستند همانطور که ابلیس ضعیف است.

وی گفت: این ضعف را چه کسانی می توانند برملا کنند؟ کسانی که اهل ایمان هستند، به طور مثال امام راحل ضعف رژیم طاغوت را برملا کرد.

جامعه امروز ما انقلابی تر از گذشته است

پناهیان تصریح کرد: در سوره محمد (ص) آمده است که کسانی که کافر می شوند خداوند اثرعمل آن ها را تباه می کند؛ در این سوره گفته شده گروهی در آخرالزمان می آیند که ضعیف نیستند و شجاعت لازم را دارند.

این کارشناس مسائل مذهبی بیان داشت: جامعه امروز ما انقلابی تر از گذشته است و این علی رغم برخی ظواهر دیگری است که می بینم، در وجود یک انسان هم اینطور است که صفات بد خودش را نشان می دهد و بعد ویژگی های خوب مومن آشکار می شود و آن را از بین می برد.

وی گفت: روحیه انقلابی امروز ما از اول انقلاب و دوران دفاع مقدس قطعا بیشتر شده است، پس از چهل سال مقاومت در برابر آمریکا ویژگی بارزی است که نشان میدهد مردم ما اجازه ندادند که شعله های انقلاب و انقلاب گری در جامعه کم رنگ شود.

پناهیان ادامه داد: در منطقه مقاومت و فرهنگ مقاومت پای گرفته و بالاتر از آن امروز در اوج قرار دارد، تفاوت های ایجاد شده در جامعه امروز ما به سمت مثبتی رفته است.

این کارشناس مسائل مذهبی افزود: امروز حدود ۵۰ درصد بیشتر از دوران دفاع مقدس آمادگی به رفتن به میدان های جنگی را دارند.

وی اظهار کرد: مردم یمن تنها نیستند، هم الهام بخش هستند برای جریان مقاومت در تمام منطقه و هم الهام بخش هستند برای تداوم فرهنگ مقاومت در جامعه ما و این را بدانیم که باید مردم یمن را حمایت کرد و آنها قطعا به پیروزی های بزرگی خواهند رسید.

مقاومت مردم یمن در برابر متجاوزین جدا تحسین برانگیز است

پناهیان گفت: مردم یمن دست آوردهایی که ما در هشت سال دفاع مقدس کسب کردیم را در مدت زمان کوتاه تری بدست آوردند، به واقع باید برای مردم یمن دعا کرد و مقاومت آنها در برابر متجاوزین جدا تحسین برانگیز است.

این کارشناس مسائل مذهبی بیان داشت: نگرانی که امروز دشمنان در دل خود دارند مبنی بر اینکه هر روز به تزلزل و سستی خود نزدیکتر می شوند بیشتر از آن چیزی است که نشان می دهند.

وی اظهار کرد: ملت یمن اهل تن پروری و رفاه در زندگی و ریخت و پاش های اضافی نیستند و این مقدمات ویژگی های لازم برای افرادی است که مقاومت را برگزیدند و در برابر استکبار و متجاوزین ایستادگی کردند.

پناهیان تصریح کرد: بصیرت مردم یمن قابل ستودن است، به ویژه شهید بزرگوار صالح علی الصماد که فردی است که در زهد و تقوا بی نظیر است.

این کارشناس مسائل مذهبی گفت: همانطور که شهدای عراق، لبنان و سوریه برای امت اسلامی الگو قرار می گیرند شهدای یمنی هم از این امر مستثنی نیستند و ما باید این الگوها را بهتر بشناسیم و انشاالله این جهان را ما به زعامت امام زمان (عج) خواهیم ساخت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بصیرت مسیر درست را برای مردم یمن مشخص کرد، مرگ بر آمریکا هایی که گفته می شود خیلی دقیق است و این بصیرت میان ملت مقاوم یمن مثال زدنی است و اگر بصیرت نباشد قطعا این همدلی و وحدت امروز یمنی را شاهد نبودیم.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است