Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:31:24 GMT

اردستان رتبه نخست پرداخت صدقه در کشور را دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۷۲۹۶

اردستان رتبه نخست پرداخت صدقه در کشور را دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم صادقی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد زکات اردستان بیان کرد: مردم نوعدوست این شهرستان به طور میانگین ماهانه 250 میلیون ریال صدقه به صندوق های صدقات ثابت عمومی و خانگی واریز می کنند که منجر به تقدیر مسئولین کشوری شده است.
وی افزود: همچنین سال گذشته مبلغ 140 میلیون ریال زکات فطره در شهرستان اردستان جمع آوری شد که در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان بیان کرد: با توجه به ایجاد شورای زکات در روستاها و ساماندهی آنها پیش بینی می شود که در سال جاری میزان زکات فطره افزایش داشته باشد.
او با تاکید بر اعتمادسازی بیشتر بین مردم در جهت پرداخت زکات فطره گفت: خیریه ها و مسجدهایی که نسبت به جمع آوری زکات فطره اقدام می کنند، باید فهرست نهایی مبلغ جمع آوری شده و نحوه توزیع آن را به ستاد زکات شهرستان ارائه کنند.
صادقی اضافه کرد: متقاضیان جمع آوری زکات فطره باید نسبت به دریافت مجوز از ستاد زکات شهرستان اردستان اقدام کنند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان کمیته امداد امام خمینی زکات اردستان صدقه روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها