Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@06:32:22 GMT

کشف ۶۲ راس دام فاقد مجوز حمل در بوئین زهرا 

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۶۶۵۴

کشف ۶۲ راس دام فاقد مجوز حمل در بوئین زهرا 

قزوین_ ️فرمانده انتظامی بوئین زهرا از کشف ۶۲ راس دام فاقد مجوز حمل در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی دراین خصوص گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مأموران کلانتری ۱۱ پاسداران این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور بوئین زهرا- ساوه به یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار دام مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از کامیون ۶۲ راس گوسفند بدون پروانه بهداشتی و مجوز حمل کشف کردند، گفت: ارزش تقریبی دام های مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در پایان تأکید کرد: دام مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا و متخلفان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین کشف دام قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ امیر طالبی با اشاره به اینکه قرار دادن خودرو در اختیار نوجوانان فاقد گواهینامه جرم محسوب می‌شود گفت: بی توجهی به جلو راننده خودروی سواری و نداشتن گواهینامه مجاز رانندگی، قاتل جان عابر پیاده ۷۵ ساله شد. 
وی با اشاره به اینکه راننده پراید ۱۱۱ دختری ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بوده است بیان کرد: نداشتن توجه به جلوی راننده، نداشتن تسلط کافی بر خودرو و برخورد شدید با عابر پیاده منجر به فوت خانم ۷۵ ساله شد. 
سرهنگ طالبی گفت: بی توجهی به جلو در رانندگی عامل اصلی تصادفات است که باعث می‌شود که حواس راننده از رانندگی پرت شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت