Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@06:37:49 GMT

نویسنده سریال شهید حججی در راه جشنواره‌فجر

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۸۶۳۰

به گزارش جهان نيوز، رسول صانعی نویسنده مجموعه تلویزیونی شهید حججی در خصوص جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: از سال گذشته مذاکراتی برای ساخت اولین فیلمم در سینما انجام شد و قرار است امسال این فیلم تولید شود. این فیلم "آخرین حکم" نام دارد که نویسندگی و کارگردانی آن را خودم برعهده دارم، پروانه ساخت این فیلم را دریافت کرده‌ام و سرمایه اولیه آن توسط بنیاد سینمایی فارابی داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: تهیه‌کنندگی "آخرین حکم" را سید امیر سیدزاده برعهده دارد. این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر سی و هفتم تولید می‌کنیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد که آخرین حکم در جشنواره امسال حضور پیدا کند.


این کارگردان افزود: "آخرین حکم" در شروع پیش تولید قرار دارد و در حال حاضر کارهای مقدماتی آن در حال انجام است و مدیریت فیلمبرداری را پیمان شادمانفر بر عهده دارد. با چند هنرپیشه برای بازی در آخرین حکم مذاکره کرده‌ایم اما هنوز قرارداد با آنها بسته نشده است.

صانعی درباره شرایط تولید اولین فیلم سینمایی اش توضیح داد: "آخرین حکم" در دو بخش تولید خواهد شد. یک بخش آن در تهران و بخش دیگر در بندرعباس و قشم فیلمبرداری خواهد شد. این روزها در حال هماهنگی با مسئولان مربوطه در بندرعباس و قشم هستیم و به جهت گرمای هوا تصمیم داریم که ابتدا این نقاط را فیلمبرداری و به اتمام برسانیم.


وی ادامه داد: من چند تله فیلم و سریال در کارنامه دارم اما برای "آخرین حکم" که اولین اثر سینمایی‌ام است با قدرت بیشتری تلاش خواهم کرد که مخاطبان با اثری موفق در جشنواره فیلم فجر روبرو شوند.  

صانعی خاطرنشان کرد: ترجیحم این است که در سینما به دلیل روند رو به جلویی که دارد، قدرت پردازش موضوعات مختلف و همچنین گستره‌ای که هر موضوع از آن برخوردار است با تولید اثری خوب باز خورد و نتیجه‌ای مثبت در عمل و ذهن‌ها به وجود آورم.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «اکازیون» نوروزی شد

سریال کمدی «اکازیون» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد حسین میرطاووسی از یکم فروردین ماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

به گزارش ایسنا، این سریال هشت قسمتی که فیلمنامه آن را حمزه صالحی نوشته، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می‌شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره‌ای باشد … .

لیست کامل بازیگران «اکازیون» عبارتنداز: هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل، نعمیه نظام دوست، آوا دارویت، سام نوری، جواد پولادی، لادن ژافه وند، پرنیا کربلایی، محمدرضا عطائی فر، مرتضی علی آبادی، بردیا دیانت، با حضور رضا ناجی و هنرمندی ناهید مسلمی.

سریال «اکازیون» اول فروردین ماه سال جدید ساعت ۲۰ از نماوا عرضه می شود.

از عوامل تولید این سریال می توان به نویسنده:حمزه صالحی، کارگردان:سید مسعود اطیابی، تهیه کننده اجرایی:حامد پوراسفندیانی، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، طراح چهره پردازی:سیامک احمدی، طراح صحنه:سعید هنرمند، طراح لباس:مسعود راشدی، مدیر صدابرداری:عباس رستگارپور، تدوین:مهسا سادات اطیابی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، موسیقی:آریا عظیمی نژاد، مدیر برنامه ریزی: نرگس مشایخی، دستیار کارگردان: محمد داوودی کیا، عکاس: معصومه صالح بیگی، منشی صحنه:سارا عبدالهی، مدیر تدارکات: بابک الفت، مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی و تهیه کننده: محمد حسین میرطاووسی اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره بیین‌المللی شعر عربی «طوفان القوافی» فراخوان داد
  • منتفی شدن تولید سینمایی «پایتخت»
  • «هفت‌سر اژدها» بحث سریال انتقادی را زنده کرد
  • سریال «اکازیون» نوروزی شد
  • انتشار فراخوان نخستین جشنواره شعر عربی طوفان القوافی
  • فراخوان نخستین جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» منتشر شد
  • تحریم جشنواره قلم آمریکا به‌خاطر سکوت در برابر نسل‌کشی غزه
  • بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه؟ | آخرین خبر‌ها از ساخت سری جدید این سریال
  • بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه ؟ | آخرین خبرها از ساخت سری جدید این سریال | ببینید
  • انتصاب اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم تئاتر ایران