Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:15:59 GMT

قربانی اسیدپاشی در قزوین از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۹۹۱۷

قربانی اسیدپاشی در قزوین از بیمارستان مرخص شد

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: با وقوع یک فقره اسید پاشی در 18 خرداد ماه جاری، بلافاصله مصدوم حادثه به بیمارستان شهید رجایی انتقال یافت.
علی فخارسلیمانی ادامه داد: مصدوم مرد 43 ساله ای بود که برای مطالبه طلب خود به بدهکارش مراجعه و پس از یک نزاع و مشاجره از سوی وی مورد اسیدپاشی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شدت جراحت های وارد شده در حد 15 درصد سوختگی بود که پس از یک روز بستری از بیمارستان مرخص شد.
متاسفانه در سال های اخیر حوادث اسید پاشی در برخی استان های کشور حادثه ساز شده و موجی از نگرانی را در بین مردم ایجاد کرده است.
7388/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان های کشور بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی قزوین مرخص روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم