Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه گفت: باید در یک فرایند مشخص وضعیت رژیم اشغالگر صهیونیستی روشن شود و از نظر ما تنها راه‌چاره، برگزاری همه‌پرسی در سرزمین فلسطین میان فلسطینیان است و تا زمانی که این مهم تحقق نیابد بحران‌هایی که رژیم صهیونیستی اعم از غصب و جنایت و سرکوب مرتکب می‌شود ادامه می‌یابد. بهرام قاسمی امروز در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوال خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، درباره بحث محو رژیم صهیونیستی به واسطه برگزاری رفراندوم در میان فلسطینیان گفت: جمهوری اسلامی ایران در این رابطه تلاش‌های مشخصی را انجام داده است و مقام معظم رهبری نیز در بیانات روز گذشته خودشان این بحث را تبیین فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ما فکر می‌کنیم باید در یک فرایند مشخص وضعیت رژیم اشغالگر صهیونیستی روشن شود و از نظر ما تنها راه‌چاره، برگزاری همه‌پرسی در سرزمین فلسطین میان فلسطینیان است و تا زمانی که این مهم تحقق نیابد بحران‌هایی که رژیم صهیونیستی اعم از غصب و جنایت و سرکوب مرتکب می‌شود ادامه می‌یابد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: مقامات رژیم صهیونیستی در راستای خصومتی که با مردم ایران دارند اقداماتی را برای ترویج ایران‌هراسی انجام می‌دهند تا بتوانند از این رهگذر برای خود در عرصه جهانی یارانی را دست و پا کنند.   به گزارش میزان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز گذشته در بخشی از اظهارتشان در دیدار جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها فرمودند: حالا فرض کنید آن شمر زمان، نخست‌وزیر کودک‌کُش رژیم اشغالگر، (۱۲) بلند می‌شود می‌رود اروپا و مظلوم‌نمایی می‌کند که بله، ایران می‌خواهد ما را مثلاً نابود بکند و مانند این حرف‌ها -خب اوّلاً شمرِ به معنای واقعی کلمه این‌ها هستند؛ یعنی این‌ها کسانی هستند که از لحاظ ظلم و ستم، سرآمدِ همه‌ی ظالم‌های تاریخند- آن مخاطب اروپایی‌اش هم گوش می‌کند و سر تکان می‌دهد و بله بله می‌کند و هیچ اشاره نمی‌کند که شما دارید در غزّه این جنایت‌ها را انجام می‌دهید، در قدس این جنایت‌ها را انجام می‌دهید؛ این‌ها را هیچ نمی‌گویند؛ او می‌گوید، آن‌ها هم سر تکان می‌دهند؛ خب این دنیا، دنیای بدی است دیگر. جمهوری اسلامی در همه‌ی زمینه‌ها منطقی حرکت کرده؛ در همین قضیّه‌ی رژیم اشغالگر، جمال عبدالنّاصر (۱۳) در آن چهل پنجاه سال پیش که شما‌ها نبودید، شعار می‌داد که ما یهودی‌ها را می‌ریزیم به دریا، یعنی [وقتی]می‌خواست علیه اسرائیل حرف بزند، می‌گفت یهودی‌ها را می‌ریزیم به دریا؛ جمهوری اسلامی از روز اوّل چنین حرفی نزده؛ ما از روز اوّل طرح ارائه کرده‌ایم؛ ما گفته‌ایم که امروز دموکراسی و مراجعه‌ی به آراء عمومی یک شیوه‌ی مدرن و پیشرفته است که همه‌ِی دنیا هم قبول دارند؛ بسیار خب، برای تعیین نوع حکومت کشور تاریخی فلسطین، به افکار عمومی مردم فلسطین مراجعه کنید، یک رفراندوم راه بیندازید؛ این، چند سال قبل به‌عنوان نظر جمهوری اسلامی و فکر جمهوری اسلامی به سازمان ملل گفته شده و در آنجا ثبت شده. این حرف ما است: آن‌هایی که واقعاً فلسطینی‌اند -مثلاً فرض کنید آن‌هایی که لااقل از صد سال پیش به آن‌طرف فلسطینی بودند، هشتاد سال پیش به آن طرف فلسطینی [بودند]؛ در فلسطین، هم مسلمان بوده، هم یهودی وجود داشته، هم مسیحی وجود داشته که فلسطینی‌اند- از این فلسطینی‌ها در هر جا که هستند، چه در خود سرزمین‌های اشغالی یعنی کلّ سرزمین فلسطین، و چه در خارج از فلسطین، نظرخواهی بشود؛ هر نظامی را که این‌ها معیّن کردند برای سرزمین فلسطین، آن نظام مورد قبول است؛ هرچه آن‌ها خواستند. این نظر، نظر بدی است؟ این نظر، نظر پیشرفته‌ای نیست؟ این را اروپایی‌ها حاضر نیستند بفهمند، آن‌وقت، آن طرفِ کودک‌کُشِ خبیثِ ظالمِ شمرصفت، میرود مظلوم‌نمایی میکند که بله، ایران میخواهد ما را از بین ببرد و نابود کند و چند میلیون جمعیّت را از بین ببرد.   بیشتر بخوانید: ۱۰ دلیل برای زوال زودهنگام رژیم صهیونیستی؛ از مرگ حشمونی تا تولد حزب‌الله/ فراز و فرود طرح «همه‌پرسی»   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی سرزمین فلسطینیان برگزاری همه پرسی جمال عبدالناصر سازمان ملل طرح پیشنهادی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا از المیادین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه یک هدف مهم را در ایلات هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که صدای انفجارهای مهیب در بندر ایلات به گوش رسیده و سامانه پدافندی این رژیم فعال شده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیامدهای میان مدت پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد توافق آتش‌بس لغو نشده/رفح مانور ناموفق اسرائیل است
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • حمدان: گذرگاه رفح فقط توسط فلسطینیان باید مدیریت شود
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین