Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@00:10:54 GMT

جدایی لستر از پیکسار

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۱۴۶۴

جدایی لستر از پیکسار

موسس کمپانی پیکسار به دلیل اتهامات از این شرکت جدا خواهد شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سال گذشته همزمان با ایراد اتهامات رسوایی اخلاقی علیه برخی از مردان قدرتمند هالیوود، جان لستر موسس کمپانی پیکسار و یکی از تاثیرگذارترین چهره های صنعت انیمیشن جهان هم متهم به بیان الفاظ غیراخلاقی و انجام رفتارهای معارض با عرف محیط کاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شرکت دیزنی تصمیم گرفته تا پس از ماهها گمانه‌زنی همکاری خودشش با لستر را پایان دهد. باب ایگر مدیر عامل دیزنی در اعلامیه ای که به تازگی منتشر شده با بیان خدمات لستر به صنعت انیمیشن جهان از این قطع همکاری خبر داده اما هیچ صحبتی از دلیل این اقدام نکرده تا زمزمه هایی شایعه تایید اتهامات رسوایی لستر را منتشر کنند.

جان لستر به جز تاسیس کمپانی پیکسار، نیروی خلاقه پشت انیمیشن های میلیارد دلاری «داستان اسباب بازی» و «ماشین ها» بود. او همین طور در قامت تهیه کننده در همه آثار دیزنی- پیکسار حضور داشته است. پیش از این که رسوایی های اخلاقی علیه این چهره سرشناس مطرح شود، لستر با کلکسیون پیراهن های هاویایی خودش از انیمیشن های پیکسار شناخته می شد. ماه گذشته شنیده می شد جان لستر ممکن است تحت شرایط خاصی به دیزنی برگردد. طوری که این کمپانی بزرگ بتواند از خلاقیت او استفاده کند اما دسترسی‌های مدیریتی وی را کاهش دهد. حالا اما با انتشار بیانیه ایگر، احتمال وقوع این اتفاق هم کمرنگ تر از هر زمان دیگری میشود.

با توجه به اتفاقات پیشامده منابع داخل «لانه موش» (لقب کمپانی دیزنی) احتمال می دهند که جنیفر لی، کارگردان انیمیشن پر طرفدار «یخ زده» در استودیوی انیمیشن سازی دیزنی ارتقاع رتبه پیدا کند و پیت داکتر کارگردان «کمپانی هیولاها» و «بالا» هم رتبهای مهم در پیکسار به دست آورد تا خلا حضور جان لستر به نوعی پر شود.

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول

شایعات پیرامون خرافنبرخ حقیقت ندارند. او در لیورپول می‌ماند

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ، رایان خرافنبرخ تمایلی به ترک لیورپول ندارد و می‌خواهد خودش را به سرمربی جدید این تیم در فصل آینده، ثابت کند. هرچند خرافنبرخ در هفته‌های اخیر با پیشنهادهایی از لیگ ترکیه مواجه شده، اما او در آنفیلد احساس راحتی می‌کند و می‌خواهد به بازی برای لیورپول ادامه دهد.

خرافنبرخ ۲۱ ساله تا ۲۰۲۸ با لیورپول قرارداد دارد و در فصل جاری طی 34 بازی برای این تیم، آمار 4 گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این هافبک هلندی در سپتامبر ۲۰۲۳ با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو، از بایرن مونیخ به لیورپول منتقل شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • شهر شلوغ پلوغ
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏