Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:56:21 GMT

اختصاص ۱۶۲ میلیارد تومان به اشتغال روستایی گلستان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۶۰۴۳

اختصاص ۱۶۲ میلیارد تومان به اشتغال روستایی گلستان

موسی بی‌باک در گفتگو با خبرنگار مهر موضوع اشتغال روستایی را جزو برنامه‌های فراگیر کشوری دانست و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، راه‌اندازی صنایع تبدیلی، صنعت بوم گردی، گردشگری و احیا صنایع‌دستی در روستاها است.

وی افزود: برای بهره‌مندی از تسهیلات انتظار می‌رود با ظرفیت و پتانسیلی که در اختیار روستاها قرار دارد طرح‌های اشتغال پایدار روستاییان توسط دهیاران شناسایی و معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه امسال در بخش اشتغال روستایی مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان به بانک‌ها ابلاغ‌شده است، گفت: تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به بانک معرفی شدند.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته ۱۴ روستا در استان گلستان به‌عنوان روستا بدون بی‌کار شناخته‌شده بود که این روستاها در اجرای طرح جزو اولویت قرار گرفتند.

بی‌باک اظهار کرد: از این تعداد برخی روستاها طرح‌های خود را ارائه دادند که تاکنون حدود چهار میلیارد تومان اعتبار برای آن‌ها تصویب و به بانک معرفی شدند.

کد خبر 4318612

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال روستایی گرگان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد یاسوج گرگان شیراز شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.
شهرکی با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.
وی ادامه داد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.
نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!