Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر محمود فتوحی فیروز آباد در مراسم امضای تفاهم نامه راه اندازی مرکز توسعه فناوری سلامت دانشگاه های صنعتی شریف و علوم پزشکی تهران، اظهار داشت: دانشگاه صنعتی شریف دارای ۱۲ هزار دانشجو، ۴۸۰ عضو هیات علمی و ۱۳ دانشکده است که بیش از ۵۰ درصد از آنها در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود ۳۰ پژوهشکده و مرکز پژوهشی در دانشگاه صنعتی شریف، گفت: خوشبختانه این دانشگاه به حوزه سلامت وارد شده و وضعیت مناسبی دارد و اخیرا نیز تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور اجرای دوره های مشترک کارشناسی ارشد و دکتری امضا کردیم و خوشحالیم که امروز نیز با دانشگاه علوم پزشکی تهران تفاهم نامه مشترک امضا می کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف یادآور شد: دانشکده های مهندسی برق، مکانیک، شیمی و مواد در حوزه سلامت فعالیت دارند و حوزه سلامت، از حوزه های مهم و با اولویت دانشگاه است.

فتوحی گفت: مرکز پژوهشی موفقیان دانشگاه صنعتی شریف که در حوزه توانبخشی فعالیت دارد توانسته اقدامات و پژوهش های بسیار ارزشمندی را انجام دهد و امیدواریم که همکاری های مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه های علوم پزشکی، افزایش یابد.

کد خبر 4318966

منبع: مهر

کلیدواژه: تفاهم نامه دانشگاه صنعتی شریف فناوری سلامت نوآوری تحقیقات علمی امنیت اطلاعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سلول بنیادی فناوری نانو ایالات متحده آمریکا گوگل ناسا موبایل پهپاد فیس بوک بد افزار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم