Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:48:25 GMT

صنعت بیمه برای توسعه اشتغال در اردبیل ورود کند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۰۹۴۸

صنعت بیمه برای توسعه اشتغال در اردبیل ورود کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری اردبیل، بهمن حسین‌زاده در نشست با مدیران صنعت بیمه استان اضافه کرد: کمک بخش بیمه به توسعه اشتغال اساسی و راهگشاست و باید به شکل عملیاتی این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بخش بیمه در تامین سلامت و امنیت روحی و روانی و ارتقای رفاه اجتماعی جامعه، به دو رویکرد مهم استانی اشاره و تصریح کرد: یکی از این وعده‌ها تکمیل راه‌آهن اردبیل طی مدت سه سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه براساس این وعده هم اکنون تمام فازهای راه‌آهن اردبیل – میانه فعال و در حال اجرا است، افزود: امیدواریم در مهلت سه ساله این پروژه با پیگیری‌ها همه جانبه به نتیجه برسد.

وی دومین پیگیری استانی را بحث ایجاد سالانه ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان و دستیابی به رقم ۶۰ هزار فرصت شغلی در افق ۱۴۰۰ عنوان کرد.

حسین‌زاده یادآور شد: ما در یک برنامه سه ساله استانی و در یک برشی که برای دستگاه‌های مختلف اعم از دولتی و خصوصی طراحی کردیم سعی می‌کنیم تا به سرعت زمینه تحقق این اهداف را در چشم‌انداز تعریف شده فراهم آوریم.

کد خبر 4319086

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل اشتغال راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز شهرکرد مشهد گرگان یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»

دریافت 27 MB کد خبر 6095164

دیگر خبرها

  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند