Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:33:26 GMT

ادارات در مصرف آب صرفه جویی کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۷۴۶۳

ادارات در مصرف آب صرفه جویی کنند

تهران-ایرنا- فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر صرفه جویی مصرف آب در سطح نهادهای دولتی، گفت: مدیران موظفند جهت کاهش ٢٠ درصدی مصرف آب در دستگاه ها اقدام و امور آب شهرستان نیز در راستای مدیریت مصرف آب منطقه، برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایرنا، مجید صفری روز سه شنبه در نشستی با حضور مسئولان شهرستان در فرمانداری دماوند با اشاره به وحدت و انسجام بین مسئولان با هدف تکریم ارباب رجوع و نظارت صحیح بر توسعه منطقه، بیان کرد: نگاه به مسئولیت ها در حوزه استحفاظی یک ضرورت است گرچه شاهد هستیم برخی از مسئولان پیگیری لازم را ندارد؛ مصوبات کمیته مشترک برنامه ریزی استان باید تا پایان سال اجرایی شود و مسئول پیگیری مصوبات همان دستگاه مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه امور کشاورزی و روستایی در مصرف آب توجه ویژه داشته باشد، گفت: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها از اعطای انشعاب به ساخت و ساز های غیر مجاز خودداری کنند و آمار بافت های فرسوده را اطلاع دهند تا با برنامه ریزی صحیح بازسازی صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه تمام ادارات ملزم به استفاده از کالای ایرانی هستند، تصریح کرد: مسئولان ادارات شهرستان در بحث مبارزه با فساد اداری به شدت مراقب باشند و ارتباط افراد واسطه را قطع کنند.
صفری تاکید کرد: پروژه های عمرانی در سطح شهرستان باید در یک مقطع زمانی مشخص آغاز و خاتمه یابد و مسئولان تمامی تلاش خود را برای انجام پروژه های عمرانی در مدت زمان کوتاه بکار بندند.

** حضور اتباع خارجی موجب کاهش فرصت های شغلی و اشتغالزایی است
شاهرخ جهانشاهی، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر عدم به‌کارگیری اتباع بیگانه در ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها گفت: حضور اتباع بیگانه به‌ویژه غیرمجاز تبعات مختلفی از جمله در زمینه اشتغال دارد زیرا با اشتغال این افراد ایرانی‌ها از داشتن شغل باز می‌مانند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، حضور اتباع ترکیب جمعیت و بافت جمعیتی را تغییر می دهد، حتی در برخی مدارس جمعیت اتباع افغانی بیش از افراد ایرانی شده است و این امر تبعات منفی دارد.
جهانشاهی گفت: در مباحث بهداشتی و سایر مسائل نیز بخشی از هزینه‌ها در شهرها صرف این افراد می‌شود زیرا محل را امن دیده و شاغل شدند، در صورتی‌که اگر محل را ناامن ببینند از منطقه خارج می‌شوند.
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به اینکه همه نهادها در خصوص مقابله با مواد مخدر مسئولیت دارند، گفت: اعتیاد به مواد مخدر موضوع مهمی است، متأسفانه سن اعتیاد کاهش پیدا کرده و گریبانگیر خانواده‌ها شده است.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
تهرام/7246/ 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برنامه ريزي صحيح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان

سرهنگ رضایی از جان باختن ۶۱ نفر به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های شمال استان خبر داد.

به گزارش گروه استان ها هبرگزاری دانشجو ، سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان؛ از جان باختن ۶۱ نفر به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در راه ها و جاده‌های شمال استان خبر داد.

وی با خطر آفرین خواندن این خودروها تصریح کرد: این خودرو‌ها علاوه بر اینکه بلای جان سرنشینان خودشان هستند، موجب حادثه و واژگونی خودرو‌های دیگر شهروندان و همچنین افزایش تلفات و مجروحان حوادث جاده‌ای در سطح راه‌های استان کرمان هستند.

او با اشاره به تحلیل آماری حوادث افزود: ٥ هزار و ١٤٧ تصاف منجر به فوت و جرح طی سال قبل در جاده‌های استان رخ داده و متاسفانه یک هزار و ٦٦ نفر جان خود را از دست داده و ٦ هزار و ١٣٧ نفر نیز صدمه دیده و مجروح شده‌اند.


رضایی با بیان اینکه ٨٠ درصد تلفات تصادفات نوروز امسال مربوط به پژو و پراید بوده است، اعلام کرد: در حوادث رانندگی نوروز سالجاری ۴۱۵ نفر مجروح و متاسفانه ۸۱ نفر از هموطنان در استان کرمان جان باخته اند.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • کارگران رکن تولید هستند
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند