Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بیمه رازی؛ توسط آقای مهندس یزدخواستی، رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت بیمه رازی  از همکاران حوزه های فناوری اطلاعات  و درمان تجلیل شد.
 
این تقدیر به پاس تلاش ها، همکاری و زحمات بی شائبه ای که واحد های ذکر شده برای راه اندازی و به روز رسانی سامانه آنلاین خدمات درمانی شرکت بیمه رازی به انجام رسانده اند انجام گردید؛ که با اهدای لوح تقدیر با امضای معاون محترم برنامه ریزی و نوآوری، جناب آقای مهندس ملکی و توسط جناب آقای مهندس یزدخواستی  و با حضور معاون محترم فنی اشخاص و معاون محترم فنی اموال و مدیر محترم روابط عمومی دست اندرکاران این پروژه انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست تقدیر همکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله دهقانی فیروز آبادی عصر دوشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: «وعده صادق» به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از علم و فناوری بومی در حوزه دفاعی و امنیتی برخورد است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور بیان کرد: علم و فناوری در سال اخیر پیشرفت‌های خوبی داشت و فروش شرکت‌های دانش‌بنیان به عدد ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.

دهقانی فیروز آبادی از تشکیل مرکز ملی هوش مصنوعی خبرداد و خاطرنشان کرد: منابع در سال ۱۴۰۲ شش برابر رشد داشته است.

معاون رییس جمهور افزود: در سال گذشته قراردادهایی با نهادهای مختلف داشتیم که در این عرصه رشد ۵ برابری رقم خورد.

کد خبر 6092625

دیگر خبرها

  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)