Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@13:35:56 GMT

«سرنوشت برجام» معیار قضاوت توافق نهایی با کره شمالی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۲۳۹۹

«سرنوشت برجام» معیار قضاوت توافق نهایی با کره شمالی

روزنامه آمریکایی با اشاره به سرنوشت برجام و رفتار‌های دونالد ترامپ نوشت، هنوز توافقی بابت چگونگی تایید وعده‌های رهبر کره شمالی یا زمان لغو تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کره شمالی صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» روز سه‌شنبه در تحلیلی پیرامون نشست «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور و «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی که رسانه‌های جهان آن را «دیداری تاریخی» نامیدند، نتیجه هرگونه توافق نهایی با پیونگ یانگ را با توجه به اقدام ترامپ در خروج از برجام، نامشخص پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه با اشاره به وجود تردید‌ها درباره موفقیت آمیز بودن توافق نهایی بین ترامپ و کیم نوشت: «چشم انداز تبدیل توافق مبهم سه شنبه به تغییری پایدار، به عواملی بستگی دارد. اولین مورد این است که کیم تنها یک رهبر جوان نیست بلکه او فردی کاملا متفاوت بوده که آماده است تا هدف راهبردی خود را از تلاش برای دستیابی به سلاح قدرتمندتر، به تلاش برای یک اقتصاد قدرتمندتر تبدیل کند.»
این روزنامه سپس نوشت که هنوز توافقی در خصوص چگونگی تایید وعده‌های رهبر کره شمالی برای خلع سلاح اتمی، غیرقابل برگشت بودن توافق و یا زمان لغو تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کره شمالی صورت نگرفته و این موارد در واقع عناصر مهم توافق واقعی هستند.

وال استریت ژورنال در خاتمه نوشت: «آقای ترامپ به خوبی می‌داند که معیار قضاوت درباره توافق نهایی با کره شمالی، سرنوشت توافق هسته‌ای ایران با "باراک اوباما" رئیس جمهور سابق است، زیرا ترامپ با وجود جزئیات دقیق تضمین شده در این توافق به آن بی‌اعتنایی کرد و از برجام خارج شد.»

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003TXP

منبع: فردا

کلیدواژه: برجام وال استریت ژورنال کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟

کارشناس اداره کل آرایشی، بهداشتی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اهمیت استفاده از ضد آفتاب در محافظت از پوست، توجه به میزان SPF را فاکتوری مهم در انتخاب این محصول آرایشی و بهداشتی دانست.

دکتر سارا میرحقی ساعتچی با اشاره به اهمیت استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در محافظت از پوست نحوه انتخاب و استفاده صحیح از این محصولات آرایشی بهداشتی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه ضد آفتاب به محصولاتی گفته می‌شود که از پوست انسان در برابر اشعه نور خورشید محافظت می‌کنند، گفت: یکی از فاکتور‌های مهم در انتخاب ضدآفتاب SPF است، که میزان محافظت از پوست در برابر سوختگی و التهاب ناشی از آفتاب را نشان می‌دهد.

میرحقی ساعتچی افزود: برای انتخاب ضد آفتاب با SPF مناسب پوست می‌توان از پزشک یا داروساز مشورت گرفت.

وی در ادامه نحوه استفاده صحیح از کرم‌های ضد آفتاب را تشریح کرد و گفت: ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید باید ضدآفتاب استفاده کرد تا محافظت کافی روی پوست ایجاد شود. همچنین در صورت عرق کردن و شستن صورت بهتر است مصرف محصول تکرار شود.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • واکنش مژده لواسانی به گزارش‌های زبان معیار + فیلم
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!