Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: ۱۷۰ دستگاه اتوبوس به نمازگزاران عید فطر سرویس‌دهی می کنند.

علی اصغر نیشابوری مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت:با فرارسیدن عید سعید فطر بسیاری از شهروندان مشهدی و زائران حضرت رضا(ع) علاوه بر حضور در مساجد و تکایای مختلف برای شرکت در مراسم نماز عید فطر، به صورت انبوه به حرم مطهر می‌روند و نماز عید سعید فطر را در این مکان برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه از ابتدای صبح انتقال نمازگزاران توسط ناوگان اتوبوسرانی از نقاط مختلف شهر  به حرم مطهر آغاز می‌شود، اظهارداشت:۵ پایانه موقت اطراف حرم مطهر با بهره‌گیری از ۱۷۰ دستگاه اتوبوس کمکی به منظور ارائه خدمت به زائران و مجاوران پس از اتمام مراسم پرشکوه نماز عید در نظر گرفته شده‌اند.

 

نیشابوری با اشاره به اینکه اکیپ فنی امداد در محدوده اعلامی آماده ارائه خدمت به ناوگان در نظر گرفته شده، افزود:حرم مطهر، خیابان آیت‌الله شیرازی با۷۰ دستگاه اتوبوس، میدان بیت‌المقدس مسیر بی آرتی با ۳۰ دستگاه، حدفاصل باب‌الجواد تا چهارراه خسروی ۲۰ دستگاه، خیابان نواب به سمت میدان عدالت با ۱۵دستگاه و خروجی روگذر طبرسی با ۳۵ دستگاه اتوبوس محل دپوی ۵ پایانه موقتی هستند که در روز عید فطر به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز قدس راهپیمایی روز قدس مساجد شهید مدافع حرم دولت ماه رمضان شهید خلیل تختی نژاد حجت الاسلام ارزانی کارآفرینی سرویس دهی حرم مطهر رضوی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد