Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از «آرتی»، ویلدرز روز سه‌شنبه در توئیتی نوشت: سرویس ضدتروریسم با برگزاری مسابقه کاریکاتور محمد [ص] در محل‌های امن مربوط به حزب آزادی در پارلمان موافقت کرد. بنابراین ما آن را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: آزادی بیان، مهمترین چیز است.

قرار است یک کاریکاتوریست آمریکایی به نام بوش فاوستین که برنده‌ رقابتی مشابه در سال 2015 تگزاس آمریکا بود، داوری این مسابقات را برعهده داشت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار کاریکاتورهای موهن به مقدسات اسلام در سال‌های گذشته خشم مسلمانان و انتقاد بسیاری از غیرمسلمانان را در جهان درپی داشته است.

انتشار تعدادی کاریکاتور در یک نشریه دانمارکی در سال 2005 اعتاراضات گسترده در جهان اسلام را درپی داشت که به کشته شدن تعدادی نیز منجر شد. در سال 2015 نیز حمله به نشریه فرانسوی شارلی عبدو که کاریکاتورهای اهانت‌آمیز علیه پیامبر (ص) منتشر کرده بود 12 کشته بر جای گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا پیامبر اسلام هلند اسلام ستیز کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت

منابع پاکستانی از درگیری نیروهای امنیتی با کارگران و کولبران در نزدیکی مرز این کشور با افغانستان خبر دادند که طی آن یک نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ناآرامی‌ها در منطقه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان منجر به تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه شد.

اعتراض کارگران و کولبران در مرز چمن پاکستان به قوانین جدید این کشور برای سفر به افغانستان و بالعکس شامل داشتن روادید و گذرنامه معتبر بار دیگر تبدیل به تجمع و تحصن معترضان شد.

درپی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی پاکستان یک نفر کشته و دست کم ۸ نفر دیگر زخمی شدند. تجمع کنندگان در اعتراض به خشونت مسلحانه نیروهای امنیتی، دست به تحصن زده و جاده اصلی شهر چمن منتهی به شهر کویته را نیز مسدود کردند.

به رغم حضور مسوولان انتظامی و دولتی ایالت بلوچستان برای مذاکره با متحصنین، اوضاع امنیتی در مرز پاکستان با افغانستان همچنان متشنج است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است