Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از «آرتی»، ویلدرز روز سه‌شنبه در توئیتی نوشت: سرویس ضدتروریسم با برگزاری مسابقه کاریکاتور محمد [ص] در محل‌های امن مربوط به حزب آزادی در پارلمان موافقت کرد. بنابراین ما آن را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: آزادی بیان، مهمترین چیز است.

قرار است یک کاریکاتوریست آمریکایی به نام بوش فاوستین که برنده‌ رقابتی مشابه در سال 2015 تگزاس آمریکا بود، داوری این مسابقات را برعهده داشت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار کاریکاتورهای موهن به مقدسات اسلام در سال‌های گذشته خشم مسلمانان و انتقاد بسیاری از غیرمسلمانان را در جهان درپی داشته است.

انتشار تعدادی کاریکاتور در یک نشریه دانمارکی در سال 2005 اعتاراضات گسترده در جهان اسلام را درپی داشت که به کشته شدن تعدادی نیز منجر شد. در سال 2015 نیز حمله به نشریه فرانسوی شارلی عبدو که کاریکاتورهای اهانت‌آمیز علیه پیامبر (ص) منتشر کرده بود 12 کشته بر جای گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا پیامبر اسلام هلند اسلام ستیز کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه‌ مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» در شهر سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

جماران عکسی یادگاری از مقامات شرکت کننده در نشست منتشر کرده است که در آن علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ایران نیز در آن حضور دارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898962

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • جو شدید امنیتی در دانشگاه
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان