Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، تقی کهوریان در نخستین جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان با بیان اینکه نگهداری و مرمت مزار شهدا، در راستای پاسداشت رشادت ها و جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس است گفت:حفظ مزار مطهر شهدا به عنوان عناصر موثر فرهنگی درانتقال پیام فرهنگ رشادت و مجاهدت به نسلهای آینده امری ضروری است و بر همین اساس مرمت و بازسازی مزار شهدا دراستان امسال به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تامین خدمات مورد نیاز گلزارهای شهدا در مناطق شهری و روستایی تاکید کرد و افزود:با پایان عملیات ساماندهی، شهرداری ها و دهیاریها پس از تحویل گلزارها مسئولیت نگهداری و مرمت آن را برعهده دارند و باید منابع اعتباری لازم را پیش بینی کنند.

وی افزود:برای تکمیل برنامه ساماندهی این اماکن مطهر ۹ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که از این میزان ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۳ میلیارد ریال نیز از محل مشارکت شهرداریها اختصاص می یابد.

مهدی فعال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: از مجموع ۹۴۲۳ مزار شهدا در شهرها و روستاهای استان  ۸۸۸۱ مزار ساماندهی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری هفته  بزرگداشت مقام معلم و عقیدتی سیاسی در  سپاه با حضور مردم و مسئولین مزار شهدای شهرستان پلدشت عطر افشانی شد .

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران برگزار شد حاضران با نثار فاتحه بر ادامه راه شهدای والامقام تاکید کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی