Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی وای فای با مخابرات یزد اظهار داشت: شهر یزد با توجه به اینکه به جرگه شهرهای جهانی پیوسته، نیازمند زیرساخت های توسعه ای است.

وی افزود: در همین راستا در هشت نقطه از شهر یزد زیرساخت های توسعه ای ایجاد می شود.

جمالی نژاد با تاکید بر ضرورت همراهی دستگاه های مختلف در این زمینه عنوان کرد: در بین دستگاه های مختلف، تعامل مخابرات استان یزد با شهرداری خوب و مؤثر بوده و ارتباطات مشترک متعددی در طول سال‌های اخیر با شهرداری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یزد با اشاره به عقد تفاهمنامه با شرکت مخابرات استان یزد عنوان کرد: یکی از اقدامات ارزشمندی که امروز در حال تفاهم هستیم، بهره‌مندی بوستان‌های بزرگ شهر یزد و پایانه مسافربری به وای فای اول است که این اقدام در راستای شهر هوشمند انجام می شود.

جمالی نژاد با بیان اینکه با یک شهر هوشمند حمل‌ونقل کمتر و ترافیک کمتری را شاهد خواهیم بود، افزود: شهر هوشمند به مردم کمک می‌کند تا مردم به شهرداری شیشه‌ای و شفاف برسند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر شهر یزد به دوران طلایی نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: رابطه دوستانه و صمیمی مدیریت دستگاه‌های مختلف شهر یزد نمونه بارزی از مدیریت هماهنگی شهری در استان یزد است.

شهرار یزد یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک کل بافت تاریخی و جهانی شهر یزد با همکاری شرکت مخابرات استان، برای بهره‌برداری هر چه ‌بهتر و بیشتر گردشگران به وای فای شهری تجهیز می‌شود.

در این نشست شهرداری و شرکت مخابرات یزد با یکدیگر تفاهمنامه همکاری برای راه اندازی وای فای در هشت نقطه شهر امضا کردند.

کد خبر 4320691

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری يزد یزد راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی شهرکرد ماه مبارك رمضان شیراز مشهد روز جهانی قدس گرگان یاسوج خرم آباد شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری

مهرداد روحانی وزیری ،مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک اظهار کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری در ادامه به اقدامات انجام شده در بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

وی همچنین به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!