Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@15:04:53 GMT

پایان مسابقات قرآن گروهی بانوان عراق

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۰۴۱۴

پایان مسابقات قرآن گروهی بانوان عراق

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی دارالقرآن آستان حسینی؛ با فرارسیدن آخرین روزهای ماه رمضان سومین دوره از مسابقات قرآن گروهی بانوان عراق که به همت دارالقرآن کریم آستان حسینی و با همکاری موسسه قرآنی «بصائر» برگزار شد، به کار خود پایان داد.

امل المطوری، مسئول مرکز قرآنی بانوان با اشاره به پایان سومین دوره از مسابقات قرآن گروهی بانوان عراق که با مشارکت 16 گروه به نمایندگی از عتبات و مزارات و مؤسسات قرآنی استان‌های مختلف عراق برگزار شد، تصریح کرد: این مسابقه با طرح سوال‌های متنوع قرآنی در حوزه‌های مختلف حفظ، تلاوت، تفسیر، علوم قرآنی، فقه و اطلاعات قرآنی و با نظارت کمیته داوری از استان‎های مختلف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه منصوری، مسئول مؤسسه قرآنی بصائر نیز از اعلام تیم‌های برتر این دوره از مسابقات در آیین اختتامیه خبر داد و تصریح کرد: تیم دارالقرآن آستان حسینی(شعبه بابل)، مجمع قرآنی استان بصره، تیم مزار سید الشبلی در بغداد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی در ادامه افزود: در مراسم اختتامیه نیز ضمن تجلیل از 110 قاری شرکت کننده در ختم قرآن‌ رمضانیه، پرچم امام حسین (ع) به گروه نخست و جوایز ارزشمندی از حرم امام حسین(ع) به گروه‌های دوم و سوم این مسابقات اهدا شد.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل مسابقات قرآن بانوان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت