Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@04:55:28 GMT

ترافیک در جاده های مازندران سنگین است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۰۴۹۴

ترافیک در جاده های مازندران سنگین است

برغم آغاز محدودیت های ترافیکی از ظهر امروز ، جاده های مازندران با ترافیک سنگین صبحگاهی به میزبانی تعطیلات عید فطر رفتند.

ایران آنلاین /از روز پنجشنبه بر اساس گفته های شاهدان عینی در جاده های هراز و کندوان مسافران و مردم استان مازندران با ترافیک سنگین در برخی مسیرها روبرو شدند.
سرهنگ علیرضا قدمی فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: هم اکنون در هر 2 مسیر رفت و برگشت جاده هراز و همچنین در جاده کندوان از کرج به سمت مرزن آباد در برخی مسیرها تردد خودرو ها به صورت سنگین انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران از ظهر امروز افزود: در حال حاضر در محور هراز ، حد فاصل پارک جنگلی تا نارنجستان، امام زاده هاشم تا سه راهی لاسم و پلیس راه بایجان تا آب اسک ، کِلرد تا سه راهی چلاو ترافیک سنگین است و در باقی مسیر پر حجم است. محور کندوان هم در محدوده بیلقان تا آدران ، تونل تا پل زنگوله و محدوده ساحلی تا تونل تردد خودرو ها سنگین است .
سرهنگ قدمی از وجود ترافیک پرحجم در بخشی از محور فیروزکوه خبر داد و افزود : ترافیک در این محور در ورودی و خروجی شهر زیرآب و محدوده کارسالار به صورت پرحجم و روان جریان دارد.
 وضعیت ترافیکی محور کیاسر هم تا حدودی عادی است و  در این محور تردد خودرو ها در حد فاصل تاکام تا شهر ساری پرحجم است ولی در سایر نقاط ترافیک روان و عادی است .
قدمی همچنین با اشاره به آغاز موج جدید ترافیکی از عصر امروز ، اعلام کرد: پیش بینی می شود به دلیل تعطیلی ایام عید فطر ،از عصر امروز (جمعه)مردم استان و مسافران با ترافیک سنگین در تمامی 6 محور ورودی به استان مواجه شوند. به دلیل بازگشت مردم استان به سمت ییلاقات و روستاهای کوهستانی خود ، پیش بینی می شود بار ترافیکی محور های کوهستانی در روزهای آینده بیشتر شود./ایرنا
 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس