Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:16:27 GMT

سپک تاکرا رشته مدال آور استان مرکزی است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۵۳۲۹

سپک تاکرا رشته مدال آور استان مرکزی است

سید علی آقازاده روز پنجشنبه با حضور در محل اردو تیم ملی سپک تاکرا جمهوری اسلامی ایران در اراک، افزود: سپک تاکرا از رشته های افتخار آمیز استان محسوب می شود و همواره در مسابقات درخشش داشته که امید است با حضور پرقدرت و انگیزه بالای در بازی های آسیایی از نام ایران به خوبی دفاع کند.
وی ادامه داد: استانداری و مجموعه امکانات در استان مرکزی با تمام توان در کنار ورزشکاران و قهرمانان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی سپک تاکرا در اراک از افتخارات استاناست و امید می رود برای افزایش روحیه قهرمانی در بین ورزشکاران زمینه برگزاری این اردوها در شهرهای مختلف استان فراهم شود.
در این دیدار محمد مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان اراک و مدیر تیم های ملی سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران گزارشی از روند برگزاری اردو های تیم ملی سپک تاکرا ارائه کرد.
بازی‌های آسیایی سپک‌تاکرا هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و کشور اندونزی امسال میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده گرفته است.
اردوی تیم ملی سپک‌تاکرای ایران برای حضوری پرقدرت در این دوره از مسابقات به مدت یک ماه در اراک برگزار شده است.
مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم سپک تاکرا جمهوری اسلامی ایران با حضور 21 ورزشکار برگزار شد و پس از آزمون‌های لازم 18 ورزشکار از استان‌های مرکزی، گیلان، زنجان، کرمانشاه، قزوین به مرحله دوم این اردو دعوت شدند و استان مرکزی با 6 بازیکن بیشترین ورزشکار را در اردو دارد.
محمد مرادی سرمربی تیم ملی، مجتبی قربانی کمک‌مربی و کی خواه از سیستان و بلوچستان و جواد فراهانی از مرکزی مربیان بدن‌ساز تیم ملی هستند.
1955/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره ورزش و جوانان اردوی تیم ملی استان مرکزی اسلامی ایران بازی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نشست با رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا ابراز امیدواری کرد که ایران میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی پسران زیر ٢٣ سال آسیا باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با «عبدل الحلیم بن قادر» رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا و در جلسه‌ای که سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند، ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.

30 خرداد؛ تاریخ پیشنهادی انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی

 

وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گام‌های موثرتری بردارد.

همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار شود، گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و 4 نفره حضور پیدا کنند.

در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت: بسیار خوشحالم که در طی 20 سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.

وی تصریح کرد:خوشحالم می‌بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی‌های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند