Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@21:25:27 GMT

رونالدو: اسپانیا را شکست می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۴۴۴۵

صراط:

در آستانه جدال حساس تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، کریستیانو رونالدو به هواداران تیم ملی کشورش برای کسب پیروزی مقابل همسایه شرقی امید داد.

به گزارش تسنیم، رونالدو هنگام پیاده شدن از اتوبوس تیمش برای ورود به محل اقامت تیم ملی پرتغال به خبرنگار شبکه آس که جزو دوستان صمیمی اوست، گفت: بیا اینجا مرد تا در آغوشت بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانو؟ چطوری مرد؟ از آن بالا تو را دیدم.

رونالدو در ادامه درباره بازی فردا شب تیمش مقابل اسپانیا در سوچی هم گفت: «فردا اسپانیا را شکست می‌دهیم» و با خنده وارد هتل محل اقامت تیمش شد.

تیم‌های ملی پرتغال و اسپانیا فردا شب (جمعه) در دومین بازی گروه B از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیکر می‌روند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رونالدو جام جهانی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال