Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:45:56 GMT

نماز عید فطر در جزیره کیش اقامه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۶۹۷۲

نماز عید فطر در جزیره کیش اقامه شد

کیش - ایرنا نماز عید فطر روز جمعه با حضور روزه داران و گردشگران در مصلای کیش اقامه شد.

به گزارش ایرنا، نماز عید فطر با حضور پرشمار اقشار مختلف مردم روزه دار کیش به امامت حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش اقامه گردید.
مصلای کیش امروز ساعت 7 صبح همزمان با سراسر کشور میزبان هزاران تن از روزه داران بود به طوریکه شمار زیادی از روزه داران در هوای بسیار گرم جزیره در بیرون مصلا و زیر آفتاب نماز را اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت اسلام حسن زاده در خطبه های پایان نماز عید فطر مردم جزیره کیش را به رعایت بیشتر تقوای الهی دعوت و عید فطر را مظهر زیبایی و تجلی دین عنوان کرد.
وی از مسوولان سازمان منطقه آزاد و نهادهای مستقر در جزیره کیش که در برگزاری آیین های مختلف ایام ماه مبارک رمضان مشارکت داشتند، قدردانی کرد.
توزیع کتاب رایگان و پذیرایی از مومنان نمازگزار، تبریک فرا رسیدن این عید بزرگ دینی و جمع آوری زکات فطریه روزه داران از طریق پایگاه های مشخص در محل اقامه نماز از حواشی این آیین بود.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.
6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دين نماز عيد فطر كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به منظور انتقال بیمار بین مراکز درمانی ساعت ۱۳:۴۱ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ آغاز شد.

وی افزود: در پی این مأموریت یک مرد ۸۵ ساله با سکته حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مأموریت مذکور ساعت ۱۵:۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 750518

دیگر خبرها

  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال