Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مواد را ناخواسته و ندانسته تجربه کردم و این شد شروع اعتیاد بنده تا جائی که به همراه همسرم برای خرید موادمخدر به استان های همجوار می رفتیم و مواد خریداری می کردیم .
زن جوانی که به اتهام پاتوق کردن خانه اش به عنوان محل خرید و فروش و مصرف مواد مخدر توسط ماموران پلیس دستگیر شده بود در گفت و گو با کارشناس واحد مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص علت اعتیادش و ساقی شدنش این گونه بیان کرد:34 سال سن دارم، صاحب دو دختر و یک پسر هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شغل پدرم آزاد است و از نظر مالی در حد متوسط، مادرم خانه دار است .علاقه فراوانی به درس خواندن داشتم پس از اتمام مقطع دبیرستان، وارد دانشگاه شدم و در رشته معماری مشغول به تحصیل شدم.زندگی خوبی داشتم و رابطه ام با خانواده خوب بود. تا اینکه پسری در محله امان با ابراز علاقه به خواستگاری ام آمد .ابتدا قبول نمی کردم تا اینکه با وساطت آشنایان، پیشنهاد او را قبول کردم. شوهرم شغل خوبی داشت و اوضاع مالی مان خوب بود. تا اینکه روزگار گذشت و بعد از چند سال صاحب دختری شدیم و چند سال دیگر پسر دومم به دنیا آمد؛ زندگی به کامم بود، مشکلی نداشتم .بعد از گذشت چند سال متوجه شدم شوهرم اعتیاد به مواد دارد و از این طریق نیز کسب معاش می کند.روزهای سخت من آغاز شد. در یکی از همان روزهای سخت وقتی که بسیار عصبانی و به شدت سردرد گرفتم شوهرم برای رهایی از درد، تریاک را در دمنوش گل گاوزبان می ریخت و به من می خوراند ولی من هم غافل از افکار و کردار شوهرم نمی دانستم چه بلایی سرم می آورد.مواد را ناخواسته و ندانسته تجربه کردم و این شد شروع اعتیاد من تا جایی که به همراه همسرم برای خرید مواد مخدر به استانهای همجوار می رفتیم و مواد خریداری می کردیم .بعد از اعتیادم ارتباطم با همسرم سرد شده و همسرم با این اوضاع شب ها دیرتر به خانه می آمد من هم خودم ساقی و مصرف کننده بودم.چندین بارهم دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد منقل شدم ولی نتوانستم اراده ام را جزم کنم و مواد را کنار بگذارم.یک روز آنقدر خماری کشیدم و مجبور شدم برای تامین مواد با صاحبکارم که مدتی با هم شریک بودیم و از وی پول طلب داشتم درخواست پول کردم و کمی هم مواد...؟پس از تماس تلفنی با شریکم او شماره فردی دیگر را به من داد و گفت به او زنگ بزن و مواد را از او بگیر.من او را نمی شناختم و وقتی که با او تماس گرفتم و ماجرا را به او گفتم آدرس منزلم را نیز به او دادم.پس از گذشت مدتی ساقی مواد به محله امان آمد ولی آدرس را بلد نبود مجبور شدم به کوچه برم و او را به منزلم دعوت کردم تا همسایه ها مشکوک نشوند.وارد منزل شدیم. داشتیم مصرف می کردیم همسایه ها نیز از ماجرا بو برده بودند و با پلیس تماس گرفتند که مامورین سر رسیدند و ما را دستگیر کردند ؟! برچسب ها: خانواده ، خیانت ، اعتیاد ، جوادث

منبع: خرداد

کلیدواژه: خانواده خیانت اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید

فرادی که روزانه کافئین بالایی دریافت می‌کنند، به مرور زمان بیشتر به اثرات آن عادت می‌کنند، به عبارتی مصرف کافئین به‌جای فایده، بیشتر به بدنشان ضرر می‌رساند.

به گزارش خبرآنلاین، درک اینکه به کافئین معتاد هستید، احساس خوبی نیست، اما مانند هر اعتیاد دیگری لازم است این اعتیاد کم‌خطر نیز درمان شود. نکته مهم در طول دوره ترک این است که همواره اثرات منفی کافئین را به خود متذکر شوید.

۱) با کاهش مصرف شروع کنید

برای این کار لازم است تعداد فنجان‌های قهوه‌ای که در طول روز می‌نوشید را مشخص کنید و سعی کنید هر روز یک فنجان از آن کم کنید. اوایل شاید سخت به نظر برسد، اما بدانید با استمرار در این عمل ساده می‌توانید از آسیب‌های ناشی از اعتیاد به کافئین پیشگیری کنید.

۲) یک جایزه برای خودتان در نظر بگیرید

ترک کافئین را به عنوان یک هدف مهم در نظر بگیرید و پاداشی برای آن مقرر کنید و در طی این دوره به این فکر کنید که با موفقیت در ترک این اعتیاد، یک جایزه در انتظار شماست. این کار به شما کمک می‌کند تا با حفظ روحیه و کسب انگیزه، به قول خود پایبند باشید.

دیگر خبرها

  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)