Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴​ حسینعلی امیری، درباره مطرح شدند استیضاح وزیر نفت از سوی چندین نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سوال،‌ استیضاح، تحقیق و تفحص حق نمایندگان مجلس است. مجلس علاوه بر قانون‌گذاری وظیفه نظارتی هم دارد اما سؤال این جا است در چه شرایطی و چگونه موضوع به این مهمی مطرح می‌شود؟
 
وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که آمریکا از برجام خارج شده و مرتب به همراه رژیم صهیونیستی دنبال یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ما هستند، اتفاقا یکی از نقطه‌های جذاب برای دشمنان ما وزارت نفت است که تضعیف آن به نفع کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بررسی برخی از لوایح دولت در مجلس مانند لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: دولت تقاضای در اولویت قرار گرفتن تعدادی از لوایح خود را از مجلس کرده است و در جلسه‌ای که چند روز پیش داشتیم تقاضا شد که لایحه حمایت از حقوق کودکان در اولویت قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی همچون این لایحه لوایحی که برای دولت در اولویت قرار دارد را خارج از نوبت مطرح کند . در دنیا اصولا لوایح بر طرح‌ها برتری دارند چون در عمل ضعف و قوت قوانین را می‌توان یافت.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسینعلی امیری وزارت نفت لایحه حمایت از حقوق کودکان معاون پارلمانی برجام وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلال رشیدی کوچی درباره ضرب‌الاجل رئیس مجلس به دولت درباره مسائل اقتصادی و این که افکار عمومی مطرح می‌کند این ضرب‌الاجل چرا زودتر از این مطرح نشد آیا این اتفاق ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم پیدا می‌کند، گفت: هنگامی که در این زمان انجام می‌شود خواه ناخواه همین ذهنیت ایجاد می‌شود، زیرا قبل از آن هم فرصت بود و این گونه نیست که دولت آقای رئیسی الان سر کار آمده باشد، اما وقتی در این زمان مطرح می‌شود ناخواسته ذهن به این سمت می‌رود که این تقارن می‌تواند همان ذهنیت را ایجاد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که به نظر می‌آمد این ضرب‌الاجل در این چند روز که مجلس هم جلسه داشت، جواب نداد، چون عملا این چند روز مجلس روی بودجه بود و بعد هم تعطیل شد و هفته آخر هم اختتامیه است و نخود و نخود هرکه رود خانه خود.

وی درباره این‌که آیا دولت از مجلس حساب می‌برد، بیان کرد: الان دیگر خیر مجلس در روز‌های آخر خودش است، به جز این‌که زهر چشمی باشد برای مجلس بعدی که اگر این آقایان به عنوان هیأت رئیسه باشند ممکن است بخواهند کاری کنند.

رشیدی کوچی درباره این‌که برخی مدعی هستند که مجلس دوازدهم هم ممکن است وکیل الدوله باشد، گفت: خیر، حدس و پیش‌بینی‌ام این است که مجلس بعدی بیشتر از این درگیر حواشی خواهد بود و تسویه حساب‌های درون حزبی و گروهی انجام خواهد شد. تسویه حساب‌هایی که از الان شروع شده است و آن زمان چه بشود!

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت