Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- ارتباط تلفني مرکزهاي مخابراتي اشرفي اصفهاني، سيزده آبان، سلمان فارسي و شهيد توکلي تهران براي انجام عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلي از فردا (دوشنبه) مختل مي شود.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفني مشترکان در مرکز مخابرات اشرفي اصفهاني با پيش شماره هاي 3305، 3310و 3316 تا 3319 در محدوده خيابان هاي شهيد شهرابي، بلوار ابوذر، شهيد برادران افراسيابي، شهيد شهروري مختل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز مخابرات سيزده آبان با پيش شماره هاي 5500 تا 5503، 5550 تا 5554، 5544 و 5510 در محدوده خيابان هاي شهيد غلام حقي، گلستان، ميعاد شمالي، ميدان مرکزي ميوه و تره باراختلال ايجاد مي شود.
در مرکز مخابرات سلمان فارسي با پيش شماره هاي 2206 تا 2209، 2234 تا 2238، 2211 تا 2214، 2674، 2676، 2635 و 2641 در محدوده خيابان هاي سرو غربي، رياضي، بخشايش به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
ارتباط تلفني مشترکان در مرکز مخابرات شهيد توکلي از ساعت 24 به مدت 4 ساعت مختل مي شود.
در عمليات کابل برگردان، کابل هاي قديمي و مسي با فيبر نوري تعويض مي شود.
انتقال داده با سرعت بيشتر، قيمت ارزان تر، ظرفيت بالاتر، جلوگيري از تداخل هنگام عبور سيگنال هاي الکتريکي، مصرف پايين برق و پايداري شبکه از مزيت هاي کابل هاي فيبرنوري نسبت به کابل هاي مسي است.
البته کابل برگردان هميشه به معني تعويض کابل ها نيست، بلکه به مجموعه تغييرات روي بستر مخابراتي نيز است که سبب قطع ارتباط مشترک شود مي شود.
تازه ترين گزارش وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، نشان مي دهد شمار خطوط تلفن ثابت دايري کشور در پايان سال 1396 به 30 ميليون و 944 هزار و 169 مورد رسيد.
اقتصام*2078*2025
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز رشد کودک و نوجوان حوزه هنری، نخستین رویداد از سلسله رویدادهای باغ هنر با عنوان «امید فردا» و «تصویر یک پایان» امروز ۱۰ اردیبهشت ماه در تالار سوره،‌ تماشاخانه مهر و ساختمان مرکز رشد حوزه هنری کار خود را آغاز کرد.

چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» رویدادی از مرکز رشد کودک و نوجوان حوزه هنری است که روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ویژه دانش‌ آموزان پسر و روزهای ۱۲، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ویژه دانش آموزان دختر، برگزار می‌شود.

در جشنواره «امید فردا» حوزه هنری انقلاب اسلامی میزبان بیش از ۵ هزار دانش آموز خواهد بود و دانش آموزان در سالن‌های سوره (بخش سرود)، سالن ماه (تئاتر عروسکی)، سالن مهر (تئاتر صحنه ای)، پلاتو رشد (نقالی و قصه گویی)، ساختمان امیرحسین فردی (نمایش نامه‌خوانی) به اجرا و رقابت می‌پردازند.

این جشنواره فرهنگی، هنری به سنت هر ساله، با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و شناسایی استعدادها و توانمندی های هنری دانش‌آموزان سراسر کشور، در رشته‌های گوناگون فرهنگی هنری در ۲ بخش حضوری و مجازی در تمامی مدارس کشور برگزار می‌شود.

رویداد «امید فردا» با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران (معاونت پرورشی و فرهنگی) برگزار می‌شود و داوری بخش استانی این جشنواره در حوزه هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه‌ای و عروسکی، نمایشنامه خوانی، ‌سرود، ‌نقالی، قصه‌گویی و لالایی) را نیز بر عهده دارد.

در رویداد دیگر یعنی «تصویر یک پایان» نیز جمعی از هنرمندان و تصویرگران نوجوان با موضوع پیروزی فلسطین، قدرت پوشالی اسراییل و ایران مقتدر به تولید اثر می پردازند. این رویداد نیز با حضور جمعی از علاقه مندان به حوزه گرافیک و تصویرسازی در قالب تصویرسازی با هوش مصنوعی، پوستر و تولید داستان مصور کار خود را آغاز کردند.

شرکت کنندگان این رویداد دانش آموزان متوسطه اول و دوم از رشته های مختلف هستند که تجربه تولید اثر هنری در قالب های گفته شده را داشته و حداقل یک تا سه اثر را در سامانه رویداد، ثبت کرده اند.

رویداد «تصویر یک پایان» روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ویژه نوجوانان پسر و ۱۲، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ویژه نوجوانان دختر در رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال در مرکز رشد حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

آثار این دانش آموزان پس از فرآیند شناسایی و استعدادیابی توسط کارشناسان به رویداد راه پیدا می‌کنند و بعد از تولید محتوا در ۲ روز ضمن توانمند شدن در حوزه های مورد نظر و بهره گیری از راهنمایی مربی های متخصص و حضور در کارگاه های محتوایی به رقابت خواهند پرداخت و در پایان رویداد به آثار هنری منتخب اعتبار می‌بخشند.

کد خبر 6091818

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد