Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@22:19:16 GMT

جام جهانی در قرق مادریدی ها

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۳۵۱۱۶

جام جهانی در قرق مادریدی ها

به گزارش پارس نیوز، 

چهار روز از رقابت های جام جهانی گذشت. در این مدت 25 بار توپ از خط دروازه ها گذشت که سه تا از این گل ها به صورت OG یا گل به خودی بوده است.

در این 4 روز هیچ وقت هیچ مسابقه ای با نتیجه مساوی بدون گل تمام نشده است. در ادامه نگاهی می اندازیم به اینکه نماینده کدام لیگ ها و کدام باشگاه ها بهتر از بقیه در امر گلزنی موفق تر بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون احتساب سه گل به خودی زده شده، از 22 گل به ثمر رسیده، 12 گل از سوی بازیکنانی بوده که در لیگ اسپانیا توپ می زنند؛ در رده دوم سوپرلیگ روسیه است که سه گل از طرف بازیکنان شاغل در این لیگ زده شده است؛ آلمان ها هم سه نماینده دارند. انگلستان هم با دو نماینده در رده بعدی جای دارد. کشورهای هلند و ایتالیا هم یک گلزن تا به اینجا داشته اند.

اما اگر بخواهیم باشگاه به باشگاه پیش برویم داستان به سمت پایتخت اسپانیا می رود. جایی که بازیکنان رئال مادرید 5 گل زده اند؛ اتلتیکویی ها 4 بار موفق به گلزنی شده اند؛ ویارئال هم به یمن چریشف دو گل به نامش به ثمر رسیده است. در ادامه باشگاه های کراسنودار روسیه، آرسنال روسیه، زسکامسکو روسیه، استون ویلا انگلیس، من سیتی انگلیس، آگزبورگ آلمان، لایپزیش آلمان، رم ایتالیا، پی اس وی هلند، بارسلونا اسپانیا و هوفنهایم آلمان هم هر کدام یک گلزن داشته اند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رقابت های جام جهانی اسپانیا روسیه آلمان هلند ایتالیا پایتخت رئال مادرید یمن بارسلونا آلمان پایتخت رئال مادرید رقابت های جام جهانی یمن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان