Web Analytics Made Easy - Statcounter


جمعی از دانش آموزان و دانشجویان ارمنی مدارس و دانشگاههای ارمنستان میزبان سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان بودند. 

به گزارش امتداد نیوز، جمعی از دانش آموزان و دانشجویان ارمنی مدارس و دانشگاههای ارمنستان میزبان سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان بودند. 

در این دیدار فارسی آموزان ارمنی که از مدارس روستای دوین، مدرسه ۱۱۰ ایروان، اعضای انجمن زبان آموزی موسسه کاسکاد، دانشجویان دانشکده روابط بین الملل و مرکز ایران شناسی دانشگاه دولتی ایروان و اعضای انجمن حافظ بودند، ضمن معرفی خود قطعاتی از اشعار شعرای ایرانی را برای میزبانان ایرانی خود قرائت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیر کشورمان در این مراسم ضمن تمجید از پیشرفت های صورت گرفته در یادگیری زبان فارسی فراگیران گفت: طی دو سال اخیر سفارت بدلیل علاقه و اشتیاق فارسی آموزان تلاش کرده به طرق مختلف زمینه آشنایی دانش آموزان و دانشجویان ارمنی را با فرهنگ، تاریخ و تمدن ایرانی آشنا کرده و با امکانات محدود خود کلاس های آموزش زبان فارسی را افزایش داده و مورد حمایت قرار داده است. 

خانزادی استاد فلسفه و عرفان کشورمان نیز که در این مراسم حضور داشت و ضمن ایراد سخنانی به بررسی ابعاد مختلف شخصیت شاعر شهیر ایرانی حافظ شیرازی پرداخت و به فارسی آموزان توصیه کرد علاوه بر حفظ اشعار فارسی به معنای و عمق غنی این اشعار نیز دقت کنند. 

استاد فلسفه و عرفان کشورمان آینده نگری را در اشعار حافظ برجسته دانست و افزود شعر حافظ  مختص زمان و مکانی خاص نیست و برای همه دوران ها و زمان ها سروده شده است به گونه ای که با اینکه بیش از ۶ قرن از زمان حیات این شاعر می گذرد، اشعار وی هنوز زنده، پویا و برای آیندگان دارای معنی و مفهوم است.

در پایان این دیدار میهمانان با غذاهای ایرانی پذیرایی گردیدند.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «برخورد پلیس با اندک دانشجویان یکی دو دانشگاه در آمریکا براساس قانون بوده است.»، «پلیس در این برخورد‌ها هیچ رفتارخشونت آمیزی نداشته و این دانشجویان بودند که علیه پلیس و دیگر دانشجویان خشونت به خرج داده اند.»

این روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکاست که برای آزادی فلسطین در حدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ایروان با جمهوری آذربایجان