Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@16:54:39 GMT

بیانیه سخنگوی ارتش درباره اوضاع الحدیده

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۴۳۴۹۶

شبکه المسیره اعلام کرد در حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی به منطقه المنظر و بمباران منزلی در این منطقه، چهار غیرنظامی به شهادت رسیدند.

سخنگوی ارتش یمن هم در بیانیه‌ای از ایستادگی و مقاومت شجاعانه نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در برابر متجاوزان سعودی و مزدورانشان تمجید کرد.

در بیانیه سخنگوی ارتش یمن آمده است: اراده رزمنده یمنی بر شرایط جغرافیایی دشوار و پیچیده در الحدیده و نیز برتری هوایی دشمن غلبه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه آورده است لیاقت و شایستگی رهبری و طراحی و برنامه‌ریزی رزمندگان و حمایت مردمی و علمای تهامه با شرایط مقابله کرده و صحنه مقاومت را ترسیم کردند.

این سخنگو تاکید کرد ارتش و کمیته‌های مردمی به منطقه الجاح رسیده و سپس توانستند نوار ساحلی را به سه بخش تقسیم کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن یمن بیانیه الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نظامی عصر امروز به یک کشتی عبوری مشکوک در سواحل یمن منتشر خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر عصر امروز (دوشنبه)، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کد خبر 6092612

دیگر خبرها

  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی