Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل خمیسی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افزود:  براساس آمار دریافتی، تعداد بیش از 6 هزار نو آموز پیش دبستانی در سال تحصیلی 98-97  در مدارس دولتی و غیر دولتی ثبت نام می شود.

وی بیان داشت: دوره پیش‌دبستانی یکی از دوره‌های مهم رسمی غیر اجباری کشور است و فرصتی،  برای رشد کودک در ابعاد مختلف مهارت‌های شناختی ، اجتماعی و شکوفایی ذهن نوآموزان است که بایداین دوره را به عنوان یک دوره ضروری قلمداد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمیسی عنوان کرد: تعداد 5 هزار و 200  نوآموز پیش دبستانی در سال تحصیلی 96- 97  در مدارس ناحیه 4 اهوازمشغول به تحصیل بودند.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز در پایان گفت: ارائه راهنمایی های لازم وتمهید مقدمات لازم جهت جذب حداکثری نوآموزان این دوره توسط مدیران مدارس مورد انتظار است .

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجشنبه شب در دیداری معوقه از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به یک پیروزی مهم در این بازی دست پیدا کند.

این تیم در حال حاضر با دو بازی کمتر تنها هفت امتیاز با استون ویلا که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته فاصله دارد و در صورتی که بتواند در این دو بازی به پیروزی برسد می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار باشد.

پوستکوگلو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم: خوب نیست. ما چند مصدوم داشته‌ایم. ورنر از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و با توجه به اینکه تنها دو یا سه هفته از ادامه لیگ مانده، این فصل را از دست داده است. بنویس از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شد و تا پایان فصل باید مشغول درمان باشد.

خطا روی ویکاریو: فکر می‌کنم که او متوجه شده است که چالشی در این زمینه وجود دارد. این چیزیست که حتی من هم با آن درگیر هستم چون دیشب دیدار لیگ قهرمانان را دیدم و خطایی روی دروازه‌بان انجام شد که بلافاصله اعلام شد. سعی می‌کنیم این موضوع را روشن کنیم.

نظم رومرو پس از اخراج برابر چلسی: من تا به حال ده‌ها بار صحنه‌ای که او به خاطرش اخراج شد را دیده‌ام، شاید او به خاطر کسی که هست تاوان سنگین پرداخت کرد. من در تمام طول سال هیچ مشکلی با نظم و انضباطش نداشتم. ما در آن بازی شروع خوبی داشتیم و بسیار خوب پیش رفتیم. من مشکلی با این اتفاق نداشته‌ام. اگر این موضوع پیش از این هم رخ داده، تحت هدایت من چنین چیزی نبوده است. او امسال فوق العاده بود.

نشانه‌های پیشرفت: قطعا می‌توان این نشانه‌ها را به وضوح دید. 20 از 20. صددرصد.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند