Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صحنه مبارزه با دشمنان است، گفت: تلاش دشمن به سمت بی‌تفاوت کردن جامعه و شبهه‌اندازی است تا بتوانند برنامه‌های خود را اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان بیرجند، آیت الله عبادی صبح امروز ( 28 خرداد) در دیدار با رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه اظهار کرد: مسئله احیای ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدا بسیار باهمیت است و نباید دست کم گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه شهدا هیچ نیازی ندارند که ما برای آنان یادمانی برگزار کنیم، گفت: شهدا به وظیفه خود عمل و تکلفشان را ادا کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهدا در مقام قرب خداوند هستند اما آنچه ایجاب می کند که ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس حفظ شود و آثار شهدا نگهداری شود برای خود ما است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خود صحنه مبارزه با دشمنان است، ادامه داد: دشمنان اسلام و ملت ایران اسلامی در اتاق‌های فکر خود با ترفندهای خاص، شیوه‌های علمی و روانشناسی برای کوچکترین مسائل کارشناسی می‌کنند.

 

به گفته وی دشمن تلاش می‌کند تا جامعه را به بی‌تفاوتی بکشانند و مسائل حاشیه‌ای را مطرح کنند تا طلبکار را به جای محکوم و محکوم را به جای طلبکار جا بیاندازند.

 

وی با اشاره به اینکه سیستم دشمن این است که به حق و باطل کاری ندارند، افزود: مطلب مورد خواست خود را آنقدر در جامعه می‌گویند تا باور شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بدتر از همه این است که گاهی شگردهای دشمنان باور دولتمردان می‌شود و این یعنی سکوت، مرگ و ضایع شدن همه آنچه این ملت فداکار بر اساس عقیده پاکشان روی آن ایستاده‌اند و برای آن از جان و مال و فرزندشان گذشتند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه تلاش دشمن به سمت بی‌تفاوت کردن جامعه و شبهه‌اندازی است تا بتوانند برنامه‌های خود را اجرا کنند، گفت: ما نیاز داریم سرمایه‌های عظیم ملی که خون و یاد شهدا، ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است را حفظ کرده و در جامعه ترویج دهیم.

 

وی با بیان اینکه خون شهدا در تداوم انقلاب اسلامی راه گشا بوده و دشمن را با شکست مواجه کرده است، عنوان کرد: اکنون نیز به وسیله همان خون‌های پاک شهدا باید دشمنان را در جبهه های تبلیغاتی و سیاسی با شکست مواجه کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم فهمیم استان نسبت به یاد شهدا و حفظ ارزش‌های انقلاب کم نگذاشتند، افزود: مسئولان استان نیز هم در صحنه هستند و امیدواریم در زمان تعیین شده کنگره ملی شهدا با شکوه برگزار شود و در تمام این کشور اسلامی و نقاطی که آرمان انقلاب اسلامی دارند آثار این سادمان شهدا باقی بماند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس مساجد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مسجد احزاب مقام معظم رهبری کانون های مساجد نماز عید فطر جام جهانی فوتبال کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حفظ ارزشهای دفاع مقدس توطئه های دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۴۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟