Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعه تا واقعیت: برخی رسانه‌ها دلیل احضار علی کریمی کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی به دادسرای فرهنگ و رسانه را پست اخیر اینستاگرامی وی در ارتباط با ایجاد کمپین «نخریدن» اعلام کردند. 

 

اما برخلاف این شایعه وحید ملکی، وکیل علی کریمی در گفت‌وگویی در مورد احضار موکلش به دادسرای فرهنگ‌ و رسانه عنوان کرد: به هیچ عنوان احضار آقای کریمی به پست اخیرش در باره عدم خرید اجناس گران‌ نبوده بلکه امروز برای پرونده دیگری که مربوط به گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان بود به دادسرای فرهنگ‌ و رسانه رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه امروز ادای توضیح و رفع اتهام کردیم و خوشبختانه مقام قضایی با دقت اظهارات ما را استماع و مداقه کرد. ابهام برطرف شد و هیچ‌گونه اتهامی صورت نگرفت.

به گزارش فارس، علی کریمی بهمن ماه سال گذشته با انتشار این پست از شکایت ستاد نهی از منکر اصفهان خبر داده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک