Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@20:29:32 GMT

افزایش ۱۹ درصدی خانوارهای تک‌والد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۱۱۴۵

افزایش ۱۹ درصدی خانوارهای تک‌والد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ١٣٩٥، تعداد خانوارهای کشور در سال ١٣٩٥، رقم٢٤.١٢٩.٤٩٠ و در سال١٣٩٠،  ٢١.١١٠.٤٨١  بوده است.

از مجموع ٢٤.١٢٩.٤٩٠ خانوار در سال ١٣٩٥، ٢١.٠٦٧.٧٣٧ خانوار دارای سرپرست مرد و ٣.٠٦١.٧٥٣ خانوار دارای سرپرست زن بوده‌اند. به‌عبارت دیگر ٨٧ درصد از خانوارهای کشور دارای سرپرست مرد و ١٣ درصد از خانوارهای کشور دارای سرپرست زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٧.٢ درصد از خانوارهای کشور تک والد هستند که ١٧ درصد  خانوارهای تک والد کشور، دارای سرپرست مرد و ٨٣ درصد از این خانوارها دارای سرپرست زن هستند. به عبارتی تعداد خانوارهای تک والد کشور ١٧٥٣٩٦٠ است که سرپرست ١٤٦٣٥٣٨ از این خانوارها، زن هستند.

این در حالی است که بر اساس سرشماری سال ١٣٩٠ و از بین ٢١.١١٠.٤٨١  خانوار، ١.٤٧١.٨٦٨ خانوار، تک والدی بودند که برابر ٧ درصد  است که از بین آن‌ها ١٤.٤٨ درصد خانوارها دارای سرپرست مرد و ٨٥.٥٢ در صد خانوارها دارای سرپرست زن بوده‌اند.

این ارقام نشان‌دهنده آن است که تعداد خانوارهای تک والد در سال ١٣٩٥ نسبت به سال ١٣٩٠ با توجه به افزایش کل خانوارها در فاصله بین دو سرشماری ١٣٩٠ و ١٣٩٥، ‌افزایشی حدود ١٩ درصد داشته است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مرکز آمار ایران سرشماری نفوس و مسکن 95 زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا