Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@11:19:39 GMT

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۸۰۱۸

 به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی  به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی اظهارکرد: این جشنواره با موضوعات «سبک زندگی و سیره امام رضا (ع) و پدر گرامیشان امام موسی بن جعفر (ع)»، «تعالیم و آموزه های رضوی با رویکرد کار، تلاش و خدمت رسانی»، «آثار هجرت امام رضا (ع) به ایران»، «خاندان، اصحاب و یاران امام رضا (ع)»، «فرهنگ زیارت»، «امام رضا (ع)، خانواده، کودکان و نوجوانان»،  «امام رضا (ع)، طبیعت، محیط زیست و نماز باران» و «مناظرات امام رضا (ع) با ادیان مختلف» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی و فرایند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی Semnan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir انجام می شود و در این دوره سایر قالب ها اعم از داستان بلند و رمان مورد داوری قرار نمی گیرد، افزود: نوآوری در انتخاب طرح و شیوه ارائه داستان حائز اهمیت است و دبیرخانه جشنواره مجاز به چاپ و نشر آثار برگزیده به صورت مکتوب و الکترونیکی است.

شیرازیان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را پنجم مرداد و مراسم اختتامیه جشنواره را هشتم تا دهم شهریور سال جاری همزمان با میلاد امام موسی کاظم علیه السلام اعلام کرد، گفت: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی می توانند  آثار خود را به نشانی سمنان، بلوار قدس، مجتمع فرهنگی هنری کومش، دبیرخانه دائمی جشنواره ملی داستان رضوی ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٠٢٣٣٣٣٤٠٨٥١ تماس حاصل کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد