Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:07:45 GMT

تلاش‌های خوبی برای حمایت از آذرخش بندرعباس صورت گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۷۰۳۱

تلاش‌های خوبی برای حمایت از آذرخش بندرعباس صورت گرفت

‌عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌هایی که برای حمایت از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس انجام شده است تلاش‌های خوبی بوده است اما متأسفانه در این زمینه ما مشکل ساختاری و کارکردی داریم.

‌محمد آشوری تازیانی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌تصریح کرد: شورونشاطی که در دیدارهای ورزشی هست زمینه را برای کشف استعدادهای مختلف ورزشی این مرزوبوم فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان باعث ایجاد شورونشاط میان آن‌ها می‌شود و قطعاً همه ما برای توسعه ورزش کارمندی و همگانی تلاش کنیم.

آشوری تازیانی ادامه داد: تلاش‌های مختلفی را در حمایت از بخش ورزشی داشته‌ایم و تلاش‌های شایسته‌ای برای ارتقای بودجه ورزشی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است و هرچه اعتبارات در حوزه ورزش بیشتر باشد، در حوزه قهرمانی و همگانی می‌توان افزایش فضای سرانه ورزشی را داشت.

وی گفت: همه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای ارتقای سطح ورزشی تلاش بسیاری داشته‌اند و نگاه‌ها در این زمینه بسیار خوب است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس ‌اظهار کرد: تلاش‌هایی که برای حمایت از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس انجام شده، تلاش‌های خوبی بوده است اما متأسفانه در این زمینه ما مشکل ساختاری و کارکردی داریم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه تکلیف ورزش قهرمانی در کشور ما مشخص نیست و نیازمندی‌های مسئولین باشگاه‌ها برای تأمین مالی باشگاه، مشکلاتی را همچون یاس در روحیه ورزشکاران را به وجود آورده است.

آشوری تازیانی اضافه کرد: هم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و هم شخص استاندار هرمزگان و دیگر مدیران در تلاش هستند که گره از کار باشگاه آذرخش باز شود و در این زمینه با صنایع مختلف نیز برای حمایت از این باشگاه رایزنی‌ها صورت گرفته است اما با توجه به مشکلاتی که خود صنایع دارند، اقبال چندانی به این سمت شکل نگرفته است.

وی اضافه کرد: به اعتقاد بنده باید صندوق مشترکی تشکیل داد تا مشارکت تمام صنایع و بنگاه‌های اقتصادی صورت گیرد و این صندوق متکفل ورزش قهرمانی استان باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار ظرفیت‌سازی و استعدادیابی در درون استان باید با برنامه‌ریزی آموزشی به یک ثبات و پایداری در مجموعه تیم‌های ورزشی خود دست یابیم.

وی عنوان کرد: فرار و فرودهای مختلفی را در بخش ورزش داشته‌ایم و آنجاهایی که در فراز قرارگرفته‌ایم، انسجام وجود داشته است و در برخی موارد این انسجام‌ها وجود نداشته و طبعاً فرودهایی را شاهد بودیم و سقوط تلخ تیم‌های آلومینیوم و شهرداری نمونه‌های آن‌ها است.

آشوری تازیانی خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری تیم‌های ورزشی هرمزگان یک همبستگی جمعی را طلب می‌کند که این هم افزایی شکل گرفته است و تنها باید متقاعدسازی با مجموعه بنگاه‌های اقتصادی توانمند صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: با تشکیل صندوق حمایت از ورزش قهرمانی می‌توان یک مدیریت واحدی را نسبت به منابع مالی این موضوع داشت و در کنار آن مدیریت تیم‌ها نیز مطرح خواهد بود که تلاش‌های مؤثری صورت گرفته است و امیدواریم تیم آذرخش بندرعباس این افتخاری را که کسب کرده است را ارتقا دهد و بتوانیم در سطح ملی این افتخار را ارتقا دهیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم آذرخش منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نشست با رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا ابراز امیدواری کرد که ایران میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی پسران زیر ٢٣ سال آسیا باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با «عبدل الحلیم بن قادر» رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا و در جلسه‌ای که سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند، ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.

30 خرداد؛ تاریخ پیشنهادی انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی

 

وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گام‌های موثرتری بردارد.

همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار شود، گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و 4 نفره حضور پیدا کنند.

در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت: بسیار خوشحالم که در طی 20 سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.

وی تصریح کرد:خوشحالم می‌بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی‌های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران