Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور گل دیدنی عزت اللهی به اسپانیا را سوزاند! شادی چند ثانیه‌ای 80 میلیون ایرانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی در پاسخ به تسنیم: مردم در روزهای پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن توضیح درباره نحوه برخورد با پزشکان متخلف در حوزه زیبایی گفت: مردم اعمال جراحی زیبایی را در ایام نزدیک به تعطیلات نوروز انجام ندهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی امروز در نشست خبری طرح سلامت نوروزی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه هر ساله در آستانه تعطیلات نوروزی شاهد افزایش اعمال جراحی زیبایی هستیم و در این زمینه نیز برخی پزشکان با دریافت تعرفه‌های پایین‌تر و انجام تبلیغات مردم را به انجام این جراحی‌ها تشویق می‌کنند، وزارت بهداشت چه نظارتی بر این موضوع دارد؟ اظهار کرد: ما توصیه می‌کنیم که بسیاری از افراد اعمال جراحی را در ایان نزدیک به نوروز انجام ندهند زیرا هر عملی یک بخش درمان و انجام عمل و یک مرحله مراقبت بعد از عمل را دارد. براساس قانون، پیگیری بعد از عمل را باید جراح انجام دهد و ما توصیه می‌کنیم عمل‌هایی که احتیاج به پیگیری دارند در ایام نزدیک به تعطیلات انجام نشوند. اعمال زیبایی نیز از این دسته اعمال است.

وی افزود: از نظر وزارت بهداشت هر پزشکی کاری را می‌تواند انجام دهد که جزو مواد درسی او آمده باشد. مثلا یک جراح چشم برنامه درمانش مشخص است و باید اعمال جراحی که در حیطه تخصصی و در کریکولوم درسی او بوده را ارائه کند.

عین‌اللهی با بیان این‌که بسیاری از این عمل‌های زیبایی ممکن است عوارضی نیز داشته باشد، ادامه داد: اگر کسی خلاف تحصیلات و تخصص خود عملی انجام دهد باید به مراجع قانونی پاسخگو باشد و پزشکی قانونی و نظام پزشکی جرایم پزشکی را بررسی و احکامی صادر می‌کنند.

وزارت بهداشت: کمبود "شیرخشک" در تعطیلات نوروزی نداریم

وزیر بهداشت گفت: اخیرا شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز ماده واحده‌ای را مصوب کرد که ارائه مجوز تایید مراکز تحصیلی آموزشگاه‌های حوزه پزشکی و فعالیت های حرفه‌ای آن‌ها به عهده وزارت بهداشت است و کسانی که فعالیت‌های حرفه ایشان مدرک مورد تایید وزارت بهداشت نداشته باشد فعلیتشان تخلف است و بازرسان ما آن را به مراجع قانونی ارجاع خواهند داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعید عزت و پیراهن سرخ در تیم ملی (عکس)
  • واکنش جدید عزت‌اللهی به مذاکره با استقلال و پرسپولیس
  • آماده باش ویژه اورژانس در ۵ استان برای خطر وقوع سیل
  • مذاکرات سعید عزت اللهی با استقلال و پرسپولیس؛ رویای بچگی او بازی در کدام تیم است؟
  • دیدنی های امروز؛ از جشنواره بهاره مسکو تا جشنواره زنان آتشین در اسپانیا
  • ‌آماده باش وزارت بهداشت برای تعطیلات نوروزی 
  • نمایش ۵ پویانمایی ایرانی در اسپانیا
  • نمایش ۵ انیمیشن ایرانی در اسپانیا
  • عین‌اللهی در پاسخ به تسنیم: مردم در روزهای پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۸ فروردین در کشور