Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:33:07 GMT

مظاهری: ویدئو چک با ما دشمنی دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۶۰۵۸

مظاهری: ویدئو چک با ما دشمنی دارد

دروازه‌بان تیم ملی ایران معتقد است با تمام توان وارد بازی با پرتغال می‌شوند و توانایی شکست این تیم را دارند.

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری بعد از شکست ایران برابر اسپانیا راجع به عملکرد تیم ملی گفت: بگذارید کادر فنی و بازیکنان اسپانیا و خود مردم ما راجع به بازی ای که انجام دادیم، نظر بدهند؛ نمی‌دانم باید چه کاری می‌کردیم؛ گل زدیم و همه کاری انجام دادیم؛ فکر می‌کنم ویدئو چک یک دشمنی با ما دارد؛ هم جام جهانی قبلی و هم این جام جهانی؛ ناراحت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام جهانی قبلی اگر چیزی به نام ویدئو چک وجود داشت پنالتی ما توسط داور اعلام می شد در این جام جهانی نیز گل مان از دست رفت. 

 

او در خصوص بازی با پرتغال اظهار کرد: قبل از اینکه بازی‌ها شروع شود، یک مصاحبه کردم و گفتم می‌خواهیم مردم ایران را سورپرایز کنیم؛ هنوز هم روی حرفمان هستیم؛ دعا و باور کنید که ما می‌توانیم در بازی با پرتغال برنده شویم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران اضافه کرد: بازی بزرگتر از اسپانیا که نیست، وقتی این بلا را سر آنها می‌آوریم، فکر می‌کنم باید پرتغال را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 

او در خصوص عملکرد خوب علیرضا بیرانوند گفت: در مورد این مسئله نباید صحبت کنیم؛ همه بازیکنانمان، چه آنهایی که بازی کردند و چه آنهایی که روی نیمکت بودند، برای یکدیگر دعا می‌کنند؛ علی بیرانوند هم در این دو بازی، نمایش خوبی داشت و ما همه برای هم دعا می‌کنیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم؛ ما را دعا کنید.

جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی ایران رشید مظاهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی ایران رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فوتسال افغانستان یک قدم تا جهانی شدن
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان؛ ضعود سخت و نفس‌گیر به فینال + ویدئو
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏