Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:00:52 GMT

بیش از 15 هزار عدد داروی غیرمجاز در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۸۸۴۱۴

بیش از 15 هزار عدد داروی غیرمجاز در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان 15 هزار و 130 عدد داروی غیرمجاز قاچاق را حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه به تبریز کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حسین صمدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این میزان داروی غیرمجاز در داخل یک دستگاه تاکسی جاسازی شده بود، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 450 میلیون ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به توقیف این خودرو اشاره کرد و اضافه کرد: متهم نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۸۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران انتظامی بخش خشکبیجار حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی منطقه آزاد به یک دستگاه خودرو وانت آریسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۱۶ ثوپ انواع لباس خارجی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ارزش تقریبی این کشفیات را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این رابطه متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط پلیس دنبال می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098356

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • سمپاشی مزارع گندم ارومیه علیه سن غلات و علفهای هرز
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد