Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت بیان کرد: نیازی به اعزام دانش‌آموزان شین آباد به خارج از کشور نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر طیب قدیمی درخصوص وضعیت رسیدگی به دانش‌آموزان شین آبادی، اظهار کرد: در رابطه با این موضوع، روز سه شنبه یک کمیته علمی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) با حضور مجرب‌ترین اساتید و جراحان درمان سوختگی و ترمیمی کشور تشکیل شد و تمام دختران شین آبادی مورد معاینه و ویزیت مجدد جراحی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نظر اساتید ایرانی با نظرات اساتید خارجی که در هفتمین کنگره سوختگی به ایران آمده و این دختران را معاینه کرده بودند، مطابقت داشت و حتی می‌توان گفت، نظرات اساتید ایرانی بسیار جامع‌تر و کامل‌تر بود، چراکه تجربه بیشتری در مواجهه با بیماران سوختگی داشته‌اند.

وی در ادامه افزود: در کمیته‌ای که به منظور بررسی وضعیت این بیماران تشکیل شد، ابعاد مختلف مداخلات جراحی و ترمیم سوختگی دانش‌آموزان شین آبادی مشخص شده که با تامین برخی امکانات در زمینه جراحی در بیمارستان حضرت فاطمه (س)، اقدامات درمانی و جراحی آنها ادامه خواهد یافت و می‌توان گفت دیگر نیازی به اعزام آنها به خارج از کشور نیست.

معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت درخصوص روند درمانی این دانش‌آموزان، تصریح کرد: تاکنون 139 جلسه فیزیوتراپی و کاردرمانی، 1330 ویزیت جراحی، 188 عمل جراحی، 438 جلسه تزریق تیشو (تزریق بافت) و 84 بار لیزر درمانی برای این دانش‌آموزان توسط بهترین اساتید متخصص و فوق تخصص رشته‌های جراحی ترمیمی، سوختگی، پلاستیک و جراحی دست انجام شده است که بعضی از این اساتید سابقه و تجربه بیش از 30 سال فعالیت در حوزه جراحی و درمان سوختگی دارند.

قدیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سوختگی عوارض طولانی جسمی و روانی برجای می‌گذارد، لذا با هماهنگی وزارت بهداشت، تیم پزشکی و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سعی خواهد شد تا در صورت امکان، تسهیلات و امکانات بیشتری در اختیار دختران شین آباد قرار گیرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی روز سه شنبه در مراسم زنگ سپاس معلم که در مدرسه ماندگار فردوسی تبریز برگزار شد، با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در تربیت نسل جدید، گفت: تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد و آنچه که در جامعه امروز موجب اقتدار و افتخار ما است، وجود معلمانی است که نظام مدیریتی کشور، محصول تربیت آن‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در داخل و خارج کشور موجب افتخار شده است، افزود: اگر امروز در عرصه‌های متعددی چون پزشکی و اقتصاد دانش بنیان در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در بسیاری از فعالیت‌های عمرانی و سازه‌های طراحی کشور، جوانان این مرزوبوم، دانش فنی و مهندسی خود به خارج کشور صادر می‌کنند، محصول همین معلمان است.

وی خطاب به دانش آموزان، با بیان اینکه شما آینده کشور را می‌سازید و به طور قطع آینده کشور به برکت شما بهتر از اکنون خواهد بود، گفت: فرصت علم آموزی و پرورش را مغتنم شمارید زیرا خیلی زود دیر می‌شود و فارغ التحصیل شده و وارد فضای کار می‌شوید.

استاندار آذربایجان شرقی از دانش آموزان خواست این دوران را دوران رشد و پرورش خود در نظر بگیرند و در کنار درس، نسبت به مقوله خودسازی و تفکر سازی نهایت استفاده را داشته باشند.

وی آثار و کتاب‌های شهید مطهری را راهگشا دانست و به دانش آموزان توصیه کرد: در کنار کتب درسی، مطالعه آثار این شهید را در اولویت خود قرار دهند زیرا به طور قطع در ساختن نظام فکری مفید خواهد بود.

رحمتی با اشاره به اینکه بسیاری از معلمان در نقاطی از استان تدریس می‌کنند و مسیرهای طولانی طی می‌کنند تا نگذارند در نقاط محروم، قطار علم و پیشرفت متوقف شود، خاطرنشان کرد: هنوز هم برخی از معلمان در کانکس‌ها تدریس می‌کنند.

کد خبر 6093364

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • دوران حفظ کردن دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند