Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@19:21:13 GMT

لزوم دوگانه‌سوز شدن ۳۰ درصد از نانوایی‌های کرج

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۱۲۹۱

لزوم دوگانه‌سوز شدن ۳۰ درصد از نانوایی‌های کرج

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مجرد ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان کرج بابیان این مطلب، اظهار کرد: باید نان باکیفیت به مردم این شهرستان عرضه‌شده و بر صدور مجوزها، کیفیت نان و مشکلات آرد نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: تشدید نظارت‌ها تعادل در قیمت‌ها یکی از الزاماتی است که باید موردتوجه متصدیان امر در توزیع و عرضه آرد و نان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان کرج گفت: به نظر نمی‌رسد هزینه آب و برق نانوایی‌ها تأثیر چندانی بر قیمت پایه نان داشته باشد و این امر نباید بهانه‌ای برای افزایش سلیقه‌ای قیمت نان در نانوایی‌ها باشد.

مجرد تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ نانوایی دوگانه‌سوزی در شهرستان کرج وجود ندارد دستگاه‌های متولی ملزم هستند تا نسبت به دوگانه‌سوزی ۳۰ درصد از نانوایی‌ها اقدام کنند.

در ادامه این جلسه سجادی فرد، رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: قیمت عمده هزینه‌های تمام‌شده مربوط به  قیمت آرد شهرستان بوده و حامل‌های انرژی تأثیر اندکی در قیمت تمام‌شده نان دارد.

گفتنی است اعلام قیمت متعارف برای آزاد پزها و نظارت بر نانوایی‌هایی که صدور مجوز آن با اولویت متقاضیانی است که نانوای واقعی هستند در جهت ارتقا کیفیت نان شهرستان ازجمله مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 4326787

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج فرمانداری کرج نانوایی گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند ماه مبارك رمضان مواد مخدر تبریز سانحه تصادف کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر چهارشنبه به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت