Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی کاراته بانوان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا خبر داد و گفت: نام بانوی کرمانشاهی نیز در این ترکیب به چشم می خورد.

ناصر محمدصالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم بانوان کاراته ایران با چهار ورزشکار در مسابقات آسیایی حضور می یابد که پگاه زنگنه ورزشکار کرمانشاهی یکی از ان ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: زنگنه نماینده وزن 68- کیلوگرم ایران در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا خواهد بود، ضمن اینکه طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی دیگر نفرات تیم کاراته بانوان ایران در این رقابت ها هستند.
محمدصالحی خاطرنشان کرد: این بانوی کرمانشاهی همچنین یکی از ملی پوشان ایران در بخش کمیته تیمی نیز خواهد بود.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه گفت: تمرینات آماده سازی ملی پوشان کاراته ایران به صورت منظم برای حضور در 2 رویداد قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: بانوان کاراته کا ایران ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا که اواسط تیر به میزبانی اردن برگزار می شود، شرکت می کنند و سپس در بازی های آسیایی که روزهای آخر مرداد در جاکارتا انجام خواهد شد، حضور خواهند یافت.
محمدصالحی در پایان از ستاره موسوی و الهه رضازاده به عنوان مربیان تیم ملی کاراته بانوان ایران یاد کرد.
در استان کرمانشاه بالغ بر 17 هزار کاراته کا که حدود هفت هزار نفر آن ها بیمه شده هستند، فعالیت می کنند.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور