Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تحلیلگر معارض عربستانی تاکید کرد ائتلاف تجاوزگران به یمن در مقابل ایمان و عقیده و شجاعت رزمندگان پابرهنه یمنی شکست خورده است و اگر تنها پنج درصد از تسلیحاتی که در اختیار تجاوزگران است، در اختیار رزمندگان یمنی بود، قطعا می‌توانستند وارد ریاض شوند. ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌در سایه بزرگنمایی و هیاهوی رسانه‌ای ریاض و ابوظبی برای شکستن اراده یمنی‌ها و سرپوش گذاشتن بر ناکامی خود در نبرد ساحل غربی یمن، «حمزه الحسن» تحلیلگر عربستانی مقیم خارج درباره تجاوزات همه جانبه و بی‌سابقه ائتلاف تجاوزگران به یمن به سرکردگی آل سعود به الحدیده خاطر نشان کرد متجاوزان برای برهم زدن موازنه‌ها قوا از سلاح‌های پیشرفته و تجهیزات و نیروی زیاد استفاده کردند، ولی در مقابل ایستادگی یمنی‌ها و توانمندی‌ آنها شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد اگر فقط پنج درصد از جنگ‌افزارها و تسلیحاتی که در اختیار تجاوزگران است، در اختیار رزمندگان یمنی قرار داشت،‌قطعا آنها می‌توانستند وارد ریاض شوند.

الحسن که در صفحه شخصی خود در توئیتر به ارزیابی آخرین تحولات الحدیده و نبرد ساحل غربی یمن می‌پرداخت، افزود جنگ یک عقیده رزمی و مبارزاتی است نه فقط تجهیزات و جنگ افزارها، و ائتلاف تجاوزگران از این عقیده بی‌بهره‌اند.

وی خاطر نشان کرد : 20 هزار جنگجو به همراه 10 هزار خودروی نظامی و تانک و پشتیبانی صدها فروند تانک و ناو و برنامه‌ریزی آمریکایی و مشارکت فرانسوی و ارتش‌های مزدور و پیمان بین المللی به الحدیده یورش برده‌اند و همه این لشگرها و تجهیزات برای  اشغال یک قاره و نه فرودگاه الحدیده کافی بود.

الحسن تاکید کرد آنچه در الحدیده رخ داده، بیانگر پیروزی انصارالله است،‌بازی خطرناکی که ائتلاف تجاوزگران در پیش گرفته بود به زیان خود آنها تمام شده و روحیه آنها را در هم شکسته است.

این معارض برجسته عربستانی به دروغ‌گویی و خبرسازی مستمر رژیم‌های سعودی و  امارات و حامیانشان درباره تجاوزات بی‌سابقه آنها به الحدیده اشاره کرد و گفت رسانه‌های سعودی و اماراتی تاکتیک تنش آفرینی و سیل دروغ‌گویی را در پیش گرفته‌اند، در حالی که همه می‌أانند که دروغ بزرگی که تکرار می‌شود، رسوایی خواهد بود.

وی گفت با وجودی که تاکید شده است که نیروهای ائتلاف متجاوز بر فرودگاه الحدیده و شهر و بندرگاه آن مسلط نشده‌اند، اما رسانه‌های متجاوزان همچنان به دروغگویی و گمراه‌سازی ادامه می‌دهند، به طوری که مثلا شبکه اسکای نیوز عربی امارات همچنان تصاویر صحنه‌هایی را که  خیلی از فرودگاه دور است، و چند روز پیش هم پخش کرده،  پخش و تکرار می‌کند، به طوری که وقتی به این رسانه‌ها نگاه می‌کنی می‌بینی که آنها فقط در فضا(عالم خیال) پیروز می‌شوند.

وی دروغگویی مستمر رسانه‌های سعودی و اماراتی درباره الحدیده را بیانگر بی‌شرم بودن و جهالت آنها دانست که از دروغ‌گویی فراوان حیا و شرم ندارند.

این معارض عربستانی با اشاره به استفاده گسترده آل سعود از لشگر مزدورانی از کشورهای مختلف از جمله سودان و همچنین مزدورانی از جنوب یمن خاطر نشان کرد ثابت شده است که سه کشور غربی به ائتلاف متجاوزان کمک می‌کنند که شامل آمریکا، انگلیس و فرانسه هستند و شکست چهارمین طرف همپیمان آنهاست.در مقابل ائتلاف مجهز به تسلیحات پیشرفته و جنگ‌افزارهای ویرانگر و کشنده، نیروهای  ارتش و کمیته‌های مردمی پابرهنه‌ای قرار دارند که متجاوزان را بیرون می‌رانند، سئوال این است که این افراد پابرهنه چطور توانسته‌اند در مقابل این موج از جنگنده‌ها و نیروها و ده‌ها هزار خودروی نظامی و زره‌پوش مقاومت کنند، در حالی که نیروهای انصارالله حتی نمی‌توانند از خودروهای معمولی خود استفاده کنند، چرا که شکار آپاچی‌های آمریکایی می‌شوند،‌این رزمندگان جز با ایمان و شجاعت و یقین (به یاری خداوند) چطور می‌توانستند مقاومت کنند؟

انتهای پیام/

 

R36355/P36355/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه

به رسم هر جمعه میدان السبعین در پایتخت یمن بار دیگر شاهد سیل جمعیت در حمایت از مردم غزه است.

دیگر خبرها

  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند