Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز از هفته پایانی لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ تیم‌ملی برزیل با پیروزی بر استرالیا صعودش به دور نهایی را قطعی کرد و چین در سه ست از سد ژاپن گذشت.

به گزارش ایسنا، هفته پنجم و پایانی لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ از امروز(جمعه) با برگزاری دیدار ها در گروه های چهار گانه آغاز شد.

در سالن آزادی تهران و از ساعت ۱۶ تیم آلمان رو در روی بلغارستان قرار گرفت که شاگردان جیانی توانستند در دیداری طولانی که پنج ست به طول انجامید با نتیجه سه بر دو برابر بلغارستان به پیروزی برسند تا با شش پیروزی و کسب ۲۰ امتیاز جای کانادا را در رده هشتم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلغارستان هم که ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۱، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵ و ۱۳-۱۵ به حریفش واگذار کرد با پنج پیروزی و ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

اما در نخستین دیدار روز اول هفته پنجم از ساعت ۱۲:۳۰ در جیانگمن چین تیم های صربستان و کانادا در یکی از حساس ترین دیدار ها رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان صرب ها در ادامه روند پیروزی هایشان موفق شدند در سه ست پیاپی و با امتیاز های ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۷ پیروز شوند تا با کسب نهمین بردشان ضمن پشت سر گذاشتن یکی از رقبای اصلی‌شان با ۲۳ امتیاز به رده ششم صعود کنند.
در سوی دیگر، شاگردان استفان آنتیگا که امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار شانس‌شان را برای حضور در دور نهایی زنده نگه دارند در نهایت با همان شش برد و ۱۹ امتیاز به رده نهم سقوط کردند تا امیدی برای حضور در مرحله نهایی نداشته باشند.

در دیدار دیگر این گروه دو تیم آسیایی چین و ژاپن به مصاف هم رفتند که شاگردان رائول لوزانو توانستند با قطع کردن روند رو به رشد ژاپن با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند تا با وجود سه پیروزی و ۹ امتیاز در رده سیزدهم بایستند.
ژاپن ۱۵ امتیازی هم که ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۱، ۱۸-۲۵ و ۲۵-۲۲ به حریف واگدار کرد با قبول ششمین باختش در پایان روز نخست جایگاه نهم را نیز از دست داد.

در ملبورن، تیم ملی لهستان توانست در سه ست متوالی و با امتیاز های ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۰ و ۲۹-۲۷ از سد آرژانتین بگذرد تا با رساندن تعداد پیروزی هایش به عدد ۹ و کسب ۲۶ امتیاز به رده پنجم صعود کند.
اما شاگردان خولیو ولاسکو با دو پیروزی و ۹ امتیاز از رده چهاردهم تکان نخوردند.

در دیگر دیدار این گروه که از ساعت ۱۵:۴۰ آغاز شد استرالیا رده یازدهمی در حالی میزبان برزیل بود که حتی در صورت پیروزی هم شانسی برای صعود به دور نهایی نداشت و در پایان‌ در برابر هوادارانش با نتیجه سه بر صفر مغلوب قهرمان المپیک شد تا با ۵ برد و ۱۵ امتیاز در جدول نزول کند.
در سوی مقابل برزیلی ها که ست های بازی را با امتیاز های ۲۲-۲۵، ۱۹-۲۵ و ۱۹-۲۵ به سود خود به پایان بردند با ۹ برد و ۲۷ امتیاز ضمن صعود به رده چهارم حضورشان در دور نهایی را قطعی کردند.

در ادامه دیدار های روز نخست هفته پنجم و از ساعت ۱۸:۳۰ تیم ملی ایران از کره جنوبی میزبانی می کند و از ساعت ۲۰ آمریکا به مصاف فرانسه می رود. در آخرین دیدار که از ساعت ۲۳ آغاز می شود ایتالیا رو در روی روسیه قرار می گیرد.
نتایج کامل دیدار های روز نخست هفته پنجم لیگ ملت های والیبال به شرح  زیر است:
صربستان ۳ - کانادا صفر(۲۵-۲۱، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۷)
لهستان ۳ - آرژانتین صفر( ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۰ و ۲۹-۲۷)
استرالیا صفر - برزیل ۳(۲۲-۲۵، ۱۹-۲۵ و ۱۹-۲۵)
بلغارستان ۲- آلمان ۳(۲۵-۲۱، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵ و ۱۳-۱۵)
چین ۳ - ژاپن۱(۲۵-۱۶، ۲۵-۲۱، ۱۸-۲۵، ۲۵-۲۲)
ایران - کره جنوبی(ساعت ۱۸:۳۰)
آمریکا - فرانسه(ساعت ۲۰)
ایتالیا - روسیه(ساعت ۲۳)
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام لیگ ملتهای والیبال 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد

تیم ملی فوتسال ایران با برتری ۶ بر یک برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد، ولی قرقیز‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود، ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم